הערב בשעה 23:00 (שעון ישראל) יתקיים חצי הגמר השני של קדם האירוויזיון הפורטוגלי – Festival de Canção 2021. עשרה שירים יתמודדו על חמישה מקומות אחרונים בגמר הגדול. המידע החשוב וקישור לצפייה בכתבה הבאה.

הערב בשעה 23:00 (שעון ישראל) יחל חצי הגמר השני של קדם האירוויזיון הפורטוגלי, Festival de Canção 2021, בשידור חי במתכונת מיוחדת בשל מגפת הקורונה. 10 מתמודדים יתמודדו הערב על חמישה מקומות אחרונים בגמר הגדול.

חצי הגמר יחל בשעה 23:00 (שעון ישראל) עד 02:00 בלילה. לצפייה בחצי הגמר הפורטוגלי לחצו – כאן!

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




לאחר ביצוע עשרת השירים תפתח ההצבעה לשירים המתמודדים. חמשת המתמודדים שיעלו לגמר יבחרו על ידי צוות שופטים (50%) והצופים בבית (50%).

רשימת המתמודדים – חצי גמר שני (27 בפברואר):

לחצו על שם השיר להאזנה!

בשבת הבאה, 6 במרץ, ייבחר השיר הזוכה בתחרות מתוך 10 שירים שיתמודדו בגמר הגדול. השיר הזוכה בגמר יבחר על ידי הצבעת הצופים ו- 7 נקודות שיפוט שיפוזרו ברחבי פורטוגל. במקרה של תיקו בגמר, תינתן עדיפות להצבעת הצופים.

זו תהיה ההשתתפות ה- 52 של פורטוגל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנת 2017 עם השיר "Amar pelos dois" בביצוע של הזמר סלבדור סובראל (Salvador Sobral).




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!