ינדריק יבצע על בימת אירוויזיון 2021 את השיר "I Don't Feel Hate". השיר צפוי להיחשף מחר בשעות הצהריים.

שם השיר שיבצע הזמר הגרמני ינדריק (Jendrik) על בימת האירוויזיון נחשף היום בערוץ היוטיוב של הזמר. השיר נקר "I Don't Feel Hate" ואת השיר מעטרת תמונה של הזמרת שכוב על ספה כשמאחוריו מכונות כבישה ולצידו אישה לבושה בתחפושת של "אצבע משולשת". השיר צפוי להיחשף בים חמישי, 25 בפברואר, בשעה 13:00 (שעון ישראל), כאשר הוידאו הרשמי ייחשף בשעה 19:00.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




בתחילת החודש הוכרז ינדריק כנציג גרמניה לאירוויזיון 2021. רגעים ספורים לאחר ההכרזה אמר הזמר: "אני ממש מצפה להופיע עבור גרמניה בתחרות! אני באמת נוסע לאירוויזיון! זה חלום שמתגשם. מדהים!" מאז, החל הזמר לתעד את המסע שלו בתחרות בעזרת סרטוני וידאו קצרים ברשתות החברתיות.

באתר האירוויזיון הגרמני, ESC-Kompakt, טוענים שהשיר הגרמני צפוי להיות שיר הומוריסטי המשלב את סגנונו של סטפן ראאב הגרמני (2000) ודאדי פרייר האיסלנדי (2021).




ינדריק סיגוורט – מי זה?

ינדריק סיגוורט, בן 26, יליד המבורג, למד לנגן על כינור ופסנתר בילדותו. לאחר התיכון החל בלימודי תאטרון מוסיקלי באוניברסיטת אוסנבריק שם השתתף במחזות זמר שונים. במהלך לימודיו החל בכתיבת שירים עם הכלי האהוב עליו – יוקללה.

זו תיהיה ההשתתפות ה- 64 של גרמניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום הראשון – פעמיים בלבד – ב- 1982 וב- 2010.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!