להקת KEiiNO, שתתמודד בשבת בגמר הנורווגי, הביעה עניין להתמודד באירוויזיון כבר לפני שנה. פרטים חדשים על השיר שעשוי לייצג את נורווגיה באירוויזיון 2021.




הלהקה הנורווגית KEiiNO, שתתמודד בשבת בגמר הנורווגי, חשפה שהם אלו שפנו לראש המשלחת של נורווגיה והביעו עניין לייצג שוב את מדינתם באירוויזיון. הפנייה נעשתה כבר בחודש פברואר אשתקד, פחות משנה לאחר שהם ייצגו את מדינתם בתל אביב.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




בראיון לפודקאסט "The Euro Trip", טום הוגו, חבר הלהקה, חשף עוד פרטים בנוגע לשאיפה של הטריו לשוב לתחרות. "אני זוכר שאמרתי לסטיג (קרלסן) בפברואר אשתקד שבמידה ונמצא שיר מתאים, נעדכן אותו. הרגשתי שיש משהו שלא נסגר סופית עם האירוויזיון".

טום המשיך לספר שהם לא בהכרח האמינו שה- Melodi Grand Prix יחזור כבר ב- 2021 אבל דברים השתנו ברגע שהם כתבו את השיר "Monument". "לא ידענו שזה יבוא במהירות, לא קיבלנו יחס מיוחד, היינו צריכים לשלוח שיר כמו כולם ולהמתין עד אוקטובר שוועדה פנימית תקבל את החלטתה".

הלהקה גם עדכנה שלולא הקורונה לא היה סביר ש- "Monument" ייכתב. כשטום, פרד ואלכסנדרה בילו בנפרד בשל מגבלות הקורונה, הדבר סייע להם לחשוב בצורה יצירתית יותר. "היה לנו יותר זמן חופשי לעצמנו מאחר וכל ההופעות התבטלו (בגלל המגפה) וכך התחלנו לכתוב שירים. ברגע שנפגשנו היה לנו פרץ של יצירתיות, משהו חיובי קטן בכל השליליות".




KEiiNO יתמודדו בשבת הקרובה בגמר של ה- MGP, כאשר הם שובצו כשיר מספר 11 מתוך 12 בסדר השירים. הגמר הגדול של ה- Melodi Grand Prix יתקיים בשבת הקרובה, 20 בפברואר, בשעה 20.50 (שעון ישראל).

השנה תהיה ההשתתפות ה- 59 של נורווגיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא כמובן המקום הראשון בו זכו 3 פעמים: 1985, 1995, 2009.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!