רקדן הברייקדאנס, רדו, והזמרת-יוצרת, אייפי דה ויסר, יחברו יחד למופע הפתיחה של חצי הגמר השני של אירוויזיון 2021.




הפקת האירוויזיון הודיעה על מופע הפתיחה בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2021. במופע זה ייקחו חלק רקדן הברייקדאנס, רדו (Redo), והזמרת-יוצרת, אייפי דה ויסר (Eefje de Visser). השניים יופיעו יחדיו במופע מיוחד שיעסוק בתקופה הקשה בה שרוי העולם בשעה זו.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




רדו הוא רקדן אשר זכה מספר פעמים בתחרויות הולנדיות ובינלאומיות ואף הופיע עבור משפחת המלוכה. הוא גם עוסק בפעילות עבור אנשים עם מוגבלויות. הרקדן שוריין להופיע כבר בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2020 לפני ביטולו. "הפוקוס בהופעה הוא על הריקוד והסיפור האישי: התגברות על נסיגה", מספר הרקדן. "הסיפור עשוי לדבר לאנשים רבים. מהתקופה החשוכה שאנו חווים כרגע, אנו עובדים על רגע של מסיבת ניצחון. אני מקווה שאנשים יזדהו עם ההופעה ושאייפי ואני נצליח לגעת באנשים".

אייפי היא זמרת ויוצרת מוכרת שידועה בסגנון הסינט-פופ המהפנט. היא זכתה בתחרות כשרונות בהולנד בשנת 2009, ושחררה מאז ארבעה אלבומים. אלבומה האחרון, "Bitterzoet", הגיע למקום השלישי במצעדי האלומים בהולנד. בימים אלה היא עובדת עם אריק ואן טיין (Eric van Tijn), המנהל המוסיקלי של אירוויזיון 2021, על שיר באנגלית שיבוצע בחצי הגמר השני. השיר, שנכתב והולכן על ידי הזמרת, ילווה את ריקודיו של רדו. "כילדה צפיתי המון באירווויזיון. ולכן רדו ואני חושבים שזה כבוד לעבוד יחד על ההפקה העצומה הזאת. רדו הוא רקדן מוכשר בעל יכולות ריקוד מרשימות. המופע שלנו יעסוק בכושר ההתאוששות והחיבור, כפי שאנחנו אומרים, ניתן להשיג יותר בעזרת שיתוף פעולה. אנחנו זקוקים זה לזה, בעיקר בתקופות כאלו".

חצי הגמר של אירוויזיון 2021 יתקיימו ב- 18 וב- 20 במאי באולם "אהוי" שברוטרדם. הגמר הגדול, בהשתתפותם של 26 מדינות, יתקיים ב- 22 במאי.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!