להקת The Roop היא המועמדת המועדפת עליכם לייצג את ליטא באירוויזיון 2021 עם השיר "Discoteque", כך קבעו הגולשים בסקר שנערך באתר. הלהקה זכתה ברוב עצוב של – 83.54% מקולות הגולשים.




בסקר שנערך באתר, אתם הגולשים קבעתם שהלהקה הפייבוריטית לייצג את ליטא באירוויזיון 2021 היא The Roop אשר מתמודדת הערב בקדם אירוויזיון הליטאי, "Pabandom iš Naujo", עם השיר "Discoteque". הלהקה זכתה ברוב עצום של 83.54% מקולות הגולשים.

הגמר הליטאי, שבסיומו יבחר השיר לאירוויזיון, יתקיים הערב בשעה 21:00 (שעון ישראל).

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




במקום השני (6.10% מקולות הגולשים) דורג הזמר וולדמארס פטרסונס (Voldemars Petersons) עם השיר "Never Fall For You Again" ולמקום השלישי (4.27% מקולות הגולשים) בחרתם בזמר המכונה Gebrasy עם השיר “Where’d You Wanna Go?”.

תוצאות הסקר:

This poll is no longer accepting votes

סקר: איזה שיר צריך לייצג את ליטא באירוויזיון 2021?




The Roop – מי אלה?

להקת The Roop היא להקה שמורכבת משלושה חברים: הסולן והקלידן ויידוטאס ואליוקביצ'יוס (Vaidotas Valiukevičius), המתופף רוברטאס ברנאוקאס (Robertas Baranauskas) והגיטריסט מאנטאס באנישאוסקאס (Mantas Banišauskas).

הלהקה הוקמה בוילנה בנובמבר 2014. חברי הלהקה התמודדו לראשונה בקדם האירוויזיון בליטא בשנת 2018 עם השיר "Yes, I Do" – אז זכו במקום השלישי. עד כה הוציאה הלהקה שני אלבומים ו- 8 סינגלים.

הלהקה הליטאית זכתה בשנה שעברה בקדם אירוויזיון הליטאי, Pabandom iš naujo 2020, אך לא זכתה לעלות על הבמה הגדולה בעולם בשל ביטול התחרות. הלהקה הייתה אמורה לבצע את השיר "On Fire" שדורג במקום השלישי בטבלאות ההימורים רגעים לפני ביטול התחרות.

בזמן שיתר מתמודדי הקדם אירוויזיון הליטאי השנה נאלצו לעבור את שלב רבע הגמר וחצי הגמר, רשת הטלוויזיה הליטאית שריינה עבור הלהקה המצליחה מיקום אוטומטי בגמר הליטאי משום שהלהקה לא זכתה לייצג את ליטא באירוויזיון 2020.




Pabandom iš Naujo 2021 – הערב:

הגמר הגדול של הקדם אירוויזיון הליטאי, "Pabandom iš Naujo", יתקיים הערב, 6 בפברואר, בשעה 21:00 (שעון ישראל). שישה מתמודדים יתמודדו על הזכות לייצג את ליטא באירוויזיון כאשר תוצאות התחרות יקבעו על ידי צוות שופטים (50%) והצופים בבית (50%). המתמודדים הם:

זו תהיה ההשתתפות ה- 21 של ליטא באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום השישי באירוויזיון 2006 עם השיר "We Are the Winners" בביצוע של LT United.



הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!