הזמרת אמי (Emmy) עלתה לגמר של קדם האירוויזיון הנורווגי – MGP 2021. הזמרת תבצע את השיר "Witch Woods" בגמר אשר יערך ב- 20 בפברואר.

הזמרת אמי (Emmy) היא הזוכה של חצי הגמר השלישי של Melodi Grand Prix 2021 אשר התקיים הערב. הזמרת העניקה ביצוע מכשף לשיר "Witch Woods" וגברה על שלושה מתמודדים אחרים. אמי הבטיחה את מקומה בגמר הנורווגי לקראת אירוויזיון 2021, שם תתמודד מול 11 שירים נוספים.




רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שקורה בעולם האירוויזיון?
זה בדיוק הזמן להתחיל לעקוב אחרינו גם באינסטגרם! לחצו כאן!

בשלב הראשון חולקו המתמודדים לשני זוגות:
דינאייה (Dinaye) התמודדה מול ביג דאדי קארסטן (Big Daddy Karsten) – ביג דאדי קארסטן ניצח.
אמי (Emmy) התמודדה מול אולה הרץ (Ole Hartz) – אמי ניצחה.

לחצו על שם השיר להאזנה!

בשלב השני, שני המנצחים – ביג דאדי קארסטן ואמי התמודדו זה נגד זה. אמי, כאמור, זכתה ברוב הקולות של הצופים הנורווגים ולכן הוכרזה כמתמודדת אשר תעלה לגמר הנורווגי ותתמודד שם מול 11 שירים נוספים.

אמי (EMMY) התמודדה בעבר בתחרות Junior MGP לשנת 2015 עם השיר "Aiaiaiai". התחרות הנ"ל שימשה בשנים 2003-2005 כתחרות לבחירת הנציג הנורווגי לאירוויזיון הילדים, אך למרות פרישת נורווגיה מהתחרות הבינלאומית, המשיכה רשת הטלוויזיה המקומית לערוך את התחרות לילדים.

בנוסף, הערב נחשף שירה של קאיה רוד (Kaja Rode), אשר נקרא "Feel Again", ויתמודד אוטומטית בגמר הנורווגי הגדול שיתקיים ב- 20 בפברואר.

השנה תהיה ההשתתפות ה- 59 של נורווגיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא כמובן המקום הראשון בו זכו 3 פעמים: 1985, 1995, 2009.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!