אלנה צגרינו (Elena Tsagrinou) תחשוף את השיר הקפריסאי לאירוויזיון 2021, "El Diablo", ב- 24 בפברואר.

נציגת קפריסין, אלנה צגרינו (Elena Tsagrinou), הודיעה שהשיר שלה לאירוויזיון 2021 ייחשף ב- 24 בפברואר. לחשיפה לוותה תמונה של אלנה בגוון אדום שמציגה את הזמרת כצללית. היא לובשת שמלה ארוכה ומחזיקה בלון בצורת לב. על הבלון מודפסות המילים: “Mama mamacita tell me what to do“. התמונה ככל הנראה רומזת על תוכן וסגנון השיר.




לעדכונים נוספים ושליחת חדשות – היכנסו לעמוד הפייסבוק או האינסטגרם שלנו

השיר אותו תבצע בתחרות, "El Diablo", עוסק בהתאהבות באדם שמתגלה כרשע כמו שטן. את השיר כתב צוות יוצרים בינלאומי המורכב מג'ימי "ג'וקר" טרונפלדט (Jimmy “Joker” Thornfeldt), לורל בארקר (Laurell Barker), אוקסה (Oxa) ותומאס סטנגארד (Thomas Stengaard), שמות מוכרים לעולם האירוויזיון ומחוצה לו.

בחודש יולי כבר חשפנו שעל הניהול האמנותי והבימוי של השיר הקפריסאי יהיה אחראי מרווין דיאטמן (Marvin Dietmann) האוסטרי שתוכנן לשמש כמנהל האמנותי של השיר הקפריסאי באירוויזיון 2020. לדיאטמן יש ניסיון רב בתחרות האירוויזיון. הבמאי שימש כמנהל במה באירוויזיון 2015, 2017 ו- 2018. בנוסף, שישמש כעוזר הפקה באירוויזיון 2017 ו- 2019. דיאטמן היה אחראי על בימוי השיר הזוכה "Rise Like a Pheonix" שביצעה קונצ'יטה וורסט באירוויזיון 2014.

אלנה צגרינו – מי זו?

אלנה צגרינו, בת 26, נולדה באתונה שביוון ב- 16 בנובמבר 1994. בגיל צעיר החלה ללמוד ולעסוק במוסיקה. ב- 2009 הגיעה הזמרת על שלב חצאי הגמר בתכנית הריאליטי "Greece Got Talent" כאשר הייתה בת 14 בלבד. בשנים 2016-2017 שימשה הזמרת כמנחה בתכנית "The Voice" היוונית. ב- 2013 היתה לזמרת המובילה של להקת OtherView ששחררה להיטים כמו "Again" ו- "We Togther". ב- 2018 החלה הזמרת בקריירת סולו כאשר שחררה את סינגל הבכורה “Páme Ap’ Tin Archí” שנכתב על ידי המלחין היווני הידוע דימיטריס קונטופולוס (Dimitris Kontopoulos). היא שחררה מספר שירים מצליחים ושיתפה פעולה עם זמרים ידועים כמו דמי (Demy), טאמטה (Tamta), להקת Melisses, ועוד…

צגרינו היא זמרת פופ צעירה ומבטיחה בתעשיית המוסיקה היוונית-קפריסאית. בעבר כבר הביעה הזמרת את הרצון להשתתף בתחרות: "האירוויזיון הוא מוסד ידוע ואני עוקבת אחריו כבר מספר שנים – מדהים לראות כל כך הרבה זמרים וכל כך הרבה סגנונות מוסיקליים במסיבה אחת גדולה ומרהיבה", אמרה הזמרת. "אם יימצא השיר הנכון, יהיה לי העונג והכבוד להשתתף בתחרות".




כותבי השיר "El Diablo"

  • ג'ימי ג'וקר טרונפלדט הוא יוצר ומפיק מוסיקלי שוודי שעבד עם גדולי הזמרים בעולם ואף זכה מספר פרסי גראמי. טרונפלדט עבד עם ג'ניפר לופז, אנריקה איגלסיאס, ניקי מינאז' ועוד… היוצר המצליח ניסה את מזלו באירוויזיון כאשר יצר את השיר "Dance Alone" עבור להקת Love Generation שהתמודדה במלודיפסטיבלן 2011.
  • היוצרת לורל ברקר ידועה מאוד לעולם האירוויזיון כאשר רק באירוויזיון 2019 השתתפה עם 3 שירים: "She Got Me" השוויצרי, "Bigger Than Us" הבריטי ו- "Sister" הגרמני, ב- 2018 הייתה בין יוצרי השיר השוויצרי "Stones" ולאירוויזיון 2020 כתבה את השיר "Empire" הפולני.
  • תומאס סטנגארד הוא יוצר מדנמרק שהיה שותף לכתיבת השיר הזוכה באירוויזיון 2013, "Only Teardrops". סטנגארד גם עמד מאחורי השיר הגרמני אשר הגיע למקום הרביעי ב- 2018 – "You Let Me Walk Alone", ולשיר הגרמני לאירוויזיון 2019 – "Sister".
  • אוקסה היא זמרת, רקדנית ויוצרת ברזילאית שליוותה את ג'ניפר לופז במסע הופעתיה. היא שיחקה במחזות זמר שונים בעולם ואף התמודדה ב- The Voice הגרמני ב- 2019.




נזכיר כי סנדרו נבחר לבצע באירוויזיון 2020 את השיר "Running" אך כידוע, התחרות בוטלה של מגיפת הקורונה. בסוף חודש מאי נחשף כי הזמר לא ימשיך את שיתוף הפעולה עם רשת הטלוויזיה CyBC ולכן לא ייצג את קפריסין באירוויזיון הבא.

זו תהיה ההשתתפות ה- 37 של קפריסין באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום השני באירוויזיון 2018 עם השיר "Fuego" בביצוע של הזמרת אלני פוריירה.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!