"Set Me Free" נבחר להיות השיר שייצג את ישראל באירוויזיון 2021. את השיר כתבו נועם זלטין, רון כרמי, עידו נצר ועמית מרדכי. עדן אלנה תבצע את השיר בחצי הגמר הראשון אשר ייערך ב- 18 במאי ברוטרדם.

צילום: ערן לוי

עדן אלנה תבצע בחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2021 את השיר "Set Me Free". הזמרת תנסה להשיג את אחד מעשרת המקומות הראשונים כדי להעפיל לגמר הגדול של האירוויזיון שייערך ב- 22 במאי. את השיר הזוכה כתבו נועם זלטין, רון כרמי, עידו נצר ועמית מרדכי.




רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שקורה בעולם האירוויזיון?
זה בדיוק הזמן להתחיל לעקוב אחרינו גם באינסטגרם! לחצו כאן!

במהלך המשדר שודרו הקליפים הרשמיים של השירים המתמודדים כך שעדן לא ביצעה היום אף שיר בהופעה חיה. במהלך המשדר גילינו שהשיר "Ue La La" נכתב על ידי אלין כהן, נוי אייזן וניב ומיטל פטש (הצמד Knob). את השיר "La La Love" כתבו גיל ויין, גל מלכה ויוסף באך. התוצאות נקבעו על ידי קהל הצופים בלבד אך התאגיד לא חשף מי השירים שהגיעו למקום השני והשלישי.




עדן אלנה – מי זו?

בת 20, נולדה ב- 7 במאי 2000 בקטמון שבירושלים. היא זכתה בעונה השלישית של "אקס פקטור" בישראל ובעונה השביעית של "הכוכב הבא לאירוויזיון" שבה נבחרה לייצג את ישראל בתחרות אירוויזיון 2020. התחרות בוטלה בשל התפשטות נגיף הקורונה בעולם אך תאגיד השידור הישראלי בחר להמשיך את שיתוף הפעולה עם הזמרת הצעירה גם לקראת אירוויזיון 2021.

עדן אלנה תתמודד בחצי הגמר הראשון, שנחשב לקשה יותר מבין שני חצאי הגמר, ותנסה להעפיל לאחד מעשרת המקומות הראשונים במטרה להתמודד בגמר הגדול של תחרות האירוויזיון שיתקיים ב- 22 במאי.




מה חושבים בישראל ובאירופה על השירים? גלו בוידאו הבא:

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!