הזמרת ריילי (Raylee) עלתה לגמר של קדם האירוויזיון הנורווגי – MGP 2021. הזמרת תבצע את השיר "Hero" בגמר אשר יערך ב- 20 בפברואר.

הזמרת ריילי (Raylee) היא הזוכה של חצי הגמר השני של Melodi Grand Prix 2021 אשר התקיים הערב. הזמרת העניקה ביצוע בלתי נשכח לשיר "Hero" וגברה על שלושה מתמודדים אחרים. ריילי הבטיחה את מקומה בגמר הנורווגי לקראת אירוויזיון 2021, שם תתמודד מול 11 שירים נוספים.




רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שקורה בעולם האירוויזיון?
זה בדיוק הזמן להתחיל לעקוב אחרינו גם באינסטגרם! לחצו כאן!

בשלב הראשון חולקו המתמודדים לשני זוגות:
קטיל סטוקאן (Ketil Stokkan) התמודד מול דניאל אוון (Daniel Owen) – דניאל ניצח.
ריילי (Raylee) התמודד מול מריה סולהיים (Maria Solheim) – מריה ניצחה.

לחצו על שם השיר להאזנה!

בשלב השני, שני המנצחים – דניאל אוון וריילי התמודדו זה נגד זה. ריילי, כאמור, זכתה ברוב הקולות של הצופים הנורווגים ולכן הוכרזה כמתמודדת אשר תעלה לגמר הנורווגי.

זו הפעם השנייה שריילי תתמודד בגמר הנורווגי לאחר בשנה שעברה ניצחה הזמרת בחצי הגמר ועלתה להתמודד בגמר ה- MGP עם השיר "Wild". השיר נבחר לאחד מ- 4 השירים הטובים ביותר בגמר לשנת 2020.

בנוסף, הערב נחשף שירם של להקת Stavangerkameratene , אשר נקרא "Barndomsgater", ויתמודד אוטומטית בגמר הנורווגי הגדול שיתקיים ב- 20 בפברואר.

השנה תהיה ההשתתפות ה- 59 של נורווגיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא כמובן המקום הראשון בו זכו 3 פעמים: 1985, 1995, 2009.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!