וסיל (Vasil) ייצג את מקדוניה הצפונית גם באירוויזיון 2021, כך אישרה רשת הטלוויזיה המקומית (MRT). יוצרים מוזמנים לשלוח שירים עבור הזמר.

רשת הטלוויזיה של מקדוניה הצפונית, MRT, מאשרת את המשך שיתוף הפעולה עם הזמר וסיל (Vasil) שייצג את מקדוניה הצפונית גם באירוויזיון 2021. הזמר, שנבחר לייצג את מקדוניה באירוויזיון 2020 עם השיר "You", לא זכה לייצג את המדינה בעקבות ביטול התחרות בשל התפרצות מגפת הקורונה. השיר "You" דורג במקום ה- 26 בטבלאות ההימורים רגע לפני ביטולה.




"זה מאוד נדיר שבחיים אנו מקבלים לא רק הזדמנות אחת, אלא שלושה, כדי להגשים את חלומנו." אמר וסיל. "ב- 2019 עמדתי גאה יחד עם תמרה (Tamara), ב- 2020 הקדשתי הכל ל- 'You' – אך המגפה אמרה לא! ועכשיו ב- 2021 אני משתמש במסע ובסיפור שלי כדי למקם את ליבי בידכם בעזרת קולי".

"אל תפסיקו להאמין, לחלום ולהילחם על הדברים החשובים בחייכם. חלומות אכן מתגשמים! אני אסיר תודה על התמיכה המתמשכת ומצפה לחלוק עמכם את התכנונים שלנו כמשלחת המקדונית. יש למה לחכות!" הוסיף הזמר.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Vasil Garvanliev (@vasilg)




ב- MRT קוראים ליוצרים אשר מעוניינים להשתתף בתחרות האירוויזיון לשלוח את שירם לכתובת האימייל [email protected] עד ה- 27 בינואר. השירים הטובים ביותר יוקלטו על ידי הזמר ומתוכם יבחר השיר הזוכה בבחירה פנימית על ידי רשת הטלוויזיה המקומית.

וסיל הוא המתמודד ה- 20 מתוך 41 המתמודדים שהיו אמורים להתמודד באירוויזיון 2020 ורשת הטלוויזיה במדינתם החליטה להמשיך עימם את שיתוף הפעולה בעקבות ביטול התחרות. רק בריטניה, רוסיה, פולין ומולדובה לא הצהירו עד כה באופן רשמי האם ימשיכו את שיתוף הפעולה עם נציגיהם לאירוויזיון 2020 או שיבחרו נציג חדש.




וסיל גרבאנלייב (Vasil Garvanliev) – מי זה?

וסיל החל את מסעו המוסיקלי כשהיה עוד בן 7 והופיע בכמה מהפסטיבלים הפופולריים ביותר לילדים במקדוניה הצפונית. זמן קצר לאחר מכן הוא עבר עם משפחתו לארצות הברית, שם המשיך את הקריירה שלו כסולן במקהלת ילדים בשיקגו. הזמר הפך לכוכב פופ ילדים וזכה ללמעלה מ- 50 תפקידי אופרה והופעות בפסטיבלי מוזיקה ברחבי העולם במקביל לשיתופי פעולה עם כמה מהאמנים הפוריים בעולם.

מאז שחזר למקדוניה הצפונית בשנת 2018, הוציא הזמר שלושה סינגלים מצליחים מאוד: Gjerdan, Patuvam ו- Mojata Ulic. הכרטיסים לקונצרט האישי הראשון שלו בעיר הולדתו בנובמבר 2019 אזלו מהר מאוד, והוא הציג בו את ניסיונו המוסיקלי העצום מרחבי העולם. לפני מספר חודשים הוא הוציא את השיר החדש שלו, Patuvam.

כאמור, וסיל לקח חלק במשלחת של תמרה טודבסקה באירוויזיון בתל אביב, שם שימש כזמר הליווי של הזמרת. כזכור, המשלחת זכתה במקום הראשון בקרב השופטים ומקום שביעי בסיכום הכולל של גמר אירוויזיון 2019.

הזמר נבחר בבחירה פנימית לייצג את מקדוניה הצפונית באירוויזיון 2020 עם השיר "You".

זו תהיה ההשתתפות ה- 20 של מקדוניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ה- 7 באירוויזיון 2019 השיר "Proud" בביצוע של תמרה טודסקה (Tamara Todevska).

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!