ההרכב Blåsemafian Feat. Hazel עלו לגמר של קדם האירוויזיון הנורווגי – MGP 2021. ההרכב יבצע את השיר "Let Loose" בגמר אשר יערך ב- 20 בפברואר.

ההרכב Blåsemafian Feat. Hazel הוא הזוכה של חצי הגמר הראשון של Melodi Grand Prix 2021 אשר התקיים הערב. ההרכב ביצע את השיר "Let Loose" וגבר על שלושה מתמודדים אחרים. Blåsemafian שריינו את מקומם בגמר הנורווגי לקראת אירוויזיון 2021, שם יתמודדו מול 11 שירים נוספים.




רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שקורה בעולם האירוויזיון?
זה בדיוק הזמן להתחיל לעקוב אחרינו גם באינסטגרם! לחצו כאן!

בשלב הראשון חולקו המתמודדים לשני זוגות:
סטינה טאלינג (Stina Talling) התמודדה מול Beady Belle – סטינה ניצחה.
יורן (Jorn) התמודד מול ההרכב Blåsemafian Feat. Hazel – ההרכב Blåsemafian הוא המנצח.

לחצו על שם השיר להאזנה!

בשלב השני, שני המנצחים – סטינה טאלינג ו- Blåsemafian Feat. Hazel התמודדו זה נגד זה. Blåsemafian, כאמור, ניצחו והוכרזו כמתמודדים אשר יעלו לגמר הנורווגי.

בנוסף, הערב נחשף שירם של להקת KEiiNO, אשר נקרא "Monument", ויתמודד אוטומטית בגמר הנורווגי הגדול שיתקיים ב- 20 בפברואר. נזכיר שהלהקה ייצגה את נורווגיה באירוויזיון 2019 שהתקיים בישראל. הלהקה אמנם זכתה במקום הראשון בקרב צופי האירוויזיון אך דורגו בדירוג הסופי רק במקום השישי.

מתמודד נוסף ששריין את מקומו בגמר והציג הערב את שירו הוא הזמר Tix שיתמודד עם השיר ""Ut av mørket".

השנה תהיה ההשתתפות ה- 59 של נורווגיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא כמובן המקום הראשון בו זכו 3 פעמים: 1985, 1995, 2009.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!