3000 חדרי מלון שוריינו עבור 41 המשלחות שצפויות להגיע לרוטרדם בחודש מאי. השריון בוצע בתיאום עם הפקת האירוויזיון.

יו"ר הסתדרות המלונות ברוטרדם, רול דוסלדורפ (Roel Dusseldorp), אישר לעיתון ההולנדי אלחמיין דאחלבלאד (ad.nl) את הידיעה על כך שאלפי חדרי מלון בעיר המארחת רוטרדם שוריינו לחודש מאי 2021. השריון בוצע כבר לפני מספר חודשים, כשקיום האירוויזיון בעיר הובטח בכל מחיר. לפי דבריו, מהלך זה נעשה בתיאום עם מפיק אירוויזיון 2021, סיטסה באקר (Sietse Bakker).




רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שקורה בעולם האירוויזיון?
זה בדיוק הזמן להתחיל לעקוב אחרינו גם באינסטגרם! לחצו כאן!

"מיד הסכמנו על זה עם סיטסה באקר. אנחנו שומרים על מספר חדרים קבוע בשביל המשתתפים, הכתבים והמפיקים של תחרות האירוויזיון עצמה. העיקרון הוא שכל משלחת תוכל להישאר באותו מלון שבו שובצה המדינה כבר בשנה שעברה. אם יהיה אפשר לארח קהל באולם, מובן שניתן להזמין עוד חדרים".

דוסלדורפ גם הוסיף שההחלטה הזו הועילה רבות למלונאים המקומיים, שעבודתם נפגעה קשות בתקופת הסגר: "האירוויזיון יוכל להוות התחלה של חזרה לחיים נורמליים. זה יהיה משמח מאוד אם נוכל להצליח עם זה במאי. זה מאמץ מיוחד וחיובי בתקופה בה הרבה יזמים איבדו תקווה. הסגר הנוכחי מוסיף אפילו יותר לחץ, עכשיו כשהמסעדות וחדרי האוכל במלונות חייבות להיות סגורות. ניתן לספור את כמות האורחים במלון על יד אחת".




ההחלטה על האחד מארבעת התרחישים האפשריים לקיומו של אירוויזיון 2021 תתקבל בשבועות הקרובים.

חצי הגמר הראשון יתקיים ב- 18 במאי, חצי הגמר השני יתקיים ב- 20 במאי והגמר הגדול יתקיים ב- 22 במאי. כל האירועים יתקיימו ב- Ahoy Arena שבעיר רוטרדם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!