רשת הטלוויזיה הנורווגית חשפה את מתמודדי חצי הגמר הראשון שיתקיים בשבת הקרובה בנוסף למתמודדים אשר שריינו מקום אוטומטי בגמר. בין המתמודדים בגמר ניתן למצוא את להקת KEiiNO.

רשת הטלוויזיה הנורווגית, NRK, ערכה הבוקר מסיבת עיתונאים בה חשפה את שמות השירים והזמרים אשר יתמודדו בחצי הגמר הראשון שיתקיים בשבת הקרובה (16 בינואר). בנוסף, רשת הטלוויזיה שריינה שישה שירים שיתמודדו אוטומטית ולא יצטרכו לצלוח את שלב חצאי הגמר. לפניכם רשימת השירים:




רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שקורה בעולם האירוויזיון?
זה בדיוק הזמן להתחיל לעקוב אחרינו גם באינסטגרם! לחצו כאן!

מתמודדי חצי הגמר הראשון (16 בינואר):

לחצו על שם השיר להאזנה!




מתמודדי גמר ה- MPG:

  • KEiiNO – “Monument”
  • TIX – “Ut Av Mørket”
  • Stavangerkameratene – “Barndomsgater”
  • Kaja Rode – “Feel Again”
  • Atle Pettersen – “World On Fire”
  • Rein Alexander – “Eyes Wide Open”




בין המתמודדים ניתן למצוא את להקת KEiiNO שייצגה את נורווגיה באירוויזיון 2019 שהתקיים בישראל עם השיר "Spirit in the Sky" שהגיע למקום הראשון (!!!) בקרב הצופים אשר הצביעו בתחרות אך בדירוג הסופי סיים השיר במקום השישי לאחר שהשופטים העניקו לשיר רק את המקום ה- 18.

גם הזמר ריין אלכנסדר (Rein Alexander) עשוי להיות מוכר לאוהדי האירוויזיון. הזמר התמודד בשנה שעברה בגמר הנורווגי כאשר ביצע את השיר "One Last Time".

אטלה פטרסון (Atle Pettersen) ניסה לייצג את נורווגיה באירוויזיון הילדים כאשר התמודד ב- 2003 ב- Melodi Grand Prix Junior.

התחרות הנורווגית תתקיים במתכונת זהה לפורמט אשר נערך בשנה האחרונה: 12 מתמודדים יתמודדו בגמר, כאשר 6 מתמודדים יעלו משלב חצאי הגמר ואילו 6 נוספים שריינו את מקומם אוטומטית בגמר. סך הכל יתקיימו 7 משדרים שיחלו ב- 16 בינואר ויסתיימו בגמר הגדול שיתקיים ב- 20 בפברואר.

השנה תהיה ההשתתפות ה- 59 של נורווגיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא כמובן המקום הראשון בו זכו 3 פעמים: 1985, 1995, 2009.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!