שמות השירים המתמודדים וחלוקתם לרבעי הגמר של הקדם אירוויזיון הליטאי נחשפו. בנוסף, אבלינה סאשנקו וג'ינטארה קורסקאייטה הודיעו על פרישה מהתחרות.

רשת הטלוויזיה הליטאית, LRT, חשפה את שמות השירים של מתמודדי הקדם אירוויזיון הליטאי, Pabandom iš naujo 2021, בו יקבע השיר שייצג את ליטא באירוויזיון 2021. בנוסף נחשפה חלוקת השירים לרבעי הגמר. לפניכם הרשימה המלאה:




לעדכונים חמים ושליחת חדשות – הצטרפו אלינו לדף האינסטגרם שלנו

רבע גמר ראשון (16 בינואר):

  1. Aistė Brokenleg – Home
  2. Aldegunda – Sit Down
  3. Donata Virbilaitė – The Way I Am
  4. Martyna Jezepčikaitė – F**k You Very Much
  5. Milita Daikerytė – Shadows
  6. Thomukas – Wish
  7. Titas ir Benas – No
  8. Voldemars Petersons – I Never Fall For You Again
  9. Two Some – I Love My Bear
  10. Black Spikes ft. Indre Launikonyte – Don’t Tell Me
  11. Be U – Love Yourself 

רבע גמר שני (23 בינואר):

  1. Cosmic bride Solitary Star
  2. Evita Cololo –  Be Paslapcių
  3. Gabrielė Goštautaitė – Freedom
  4. Gabrielius Vagelis – My Guy
  5. Gebrasy (Audrius Petrauskas) – Where’d You Wanna Go?
  6. Norbertas/Norbė – Man In Need
  7. Rapolas – Degam
  8. Sunday Afternoon – Open
  9. UnoBand – Eisiu

גמר (6 בפברואר):

  • The Roop – Discoteque

רבעי הגמר ייערכו ב- 16 וב- 23 בינואר, כאשר חלק מהשירים יעלו לשלב חצי הגמר שייערך ב- 30 בינואר ומתוכם יעלו מספר שירים בודדים לשלב הגמר שייערך ב- 6 בפברואר. תוצאות כל משדר ייקבעו על ידי קהל הצופים (50%) וצוות שופטים מיוחד (50%). להקת The Roop, שנבחרה לייצג את ליטא באירוויזיון 2020 שבוטל, קיבלה שריון לגמר התחרות ולכן לא תיאלץ להתמודד במשדרים המקדימים.




23 מתמודדים נבחרו להתמודד בקדם אירוויזיון הליטאי אך שני מתמודדים בחרו לפרוש מהתחרות. נציגת ליטא באירוויזיון 2011, אבלינה סאשנקו (Evelina Sašenko), בחרה לפרוש מהתחרות בשל מגבלות הקורונה בליטא. לטענת הזמרת, היא לא תוכל לעזוב את ביתה לזמן ממושך ולנסוע לרוטרדם בתקופה כה מאתגרת. כזכור, הזמרת יצגה את ליטא באירוויזיון 2011 עם השיר "C'est ma vie" שזכה במקום 19 בגמר הגדול.

מתמודדת נוספת שפרשה מהתחרות היא ג'ינטארה קורסקאייטה (Gintarė Korsakaitė) אשר ניסתה לייצג את ליטא באירוויזיון הילדים בשנת 2008 ומאז התמודדה בקדם אירוויזיון הליטאי בשנים 2011 ו- 2018. סיבת הפרישה לא ידועה.

זו תהיה ההשתתפות ה- 21 של ליטא באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום השישי באירוויזיון 2006 עם השיר "We Are the Winners" בביצוע של LT United.



הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!