ניקי דה ג'אגר, כוהנת האיפור והיוטיוברית שידוע בשם NikkieTutorials, תשמש כמנחה מן המניין ותצטרף לשלושת המנחים שנבחרו להנחות את אירוויזיון 2021.

ניקי דה ג'אגר (Nikkie de Jager), כוהנת האיפור והיוטיוברית שידועה בכינוי NikkieTutorials, נבחרה לשמש כ"מנחת רשת" באירוויזיון 2020. עם ביטול התחרות לקחה חלק במשדר "Europe Shine A Light" שהחליף את תחרות האירוויזיון, שם השתתפה ניקי בהנחייה וראיינה את הזמרים השונים אשר תוכננו להתמודד בתחרות.




רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שקורה בעולם האירוויזיון?
זה בדיוק הזמן להתחיל לעקוב אחרינו גם באינסטגרם! לחצו כאן!

השבוע חשפה ניקי בוידאו שפורסם בערוץ היוטיוב שלה שהיא תשודרג ותצטרף לשלושת המנחים של אירוויזיון 2021 ולא תשמש רק כ"מנחת רשת". "תמיד חלמתי לעשות משהו באירוויזיון, ונלחמנו ממש חזק כדי להיות מעורבים בתחרות בהולנד. השנה, הוכחתי מה אני מסוגלת ואני חושבת שכעת כשהם ראו מה אני מסוגלת לעשות, קיבלתי שידרוג, כך שהשנה אהיה אחת מהמנחים הרשמיים של התחרות. זה מדהים שניתנה לי ההזדמנות הזו".

ניקי דה ג'אגר תצטרף לשלושת המנחים אדסיליה רומבליי (Edsilia Rombley), שאנטל יאנזן (Chantal Janzen) ויאן סמית (Jan Smit).



ניקי דה ג'אגר היא יוטיוברית וכוהנת איפור מהידועות בעולם. 14 מיליון אנשים עוקבים אחריה באינסטגרם ו- 13 מיליון מנויים נוספים עוקבים אחריה ביוטיוב. כוהנת האיפור איפרה עד כה ידוענים מהשורה הראשונה כמו ליידי גאגא, קים קרדשיאן, גס'י ג'יי ועוד… ערוץ היוטיוב של ניקי הפך לערוץ פופולרי במיוחד, עם מאות מיליוני צפיות של סרטונים בהם מדגימה אמנית האיפור את יכולותיה. בינואר 2020 יצאה מהארון וחשפה באופן מפתיע כי היא טרנסג'נדרית.

אירוויזיון 2021 יתקיים ברוטרדם בתאריכים 18, 20 ו- 22 במאי בהשתתפותן של 41 מדינות.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!