השיר הלטבי לאירוויזיון 2021, אותו תבצע סמנתה טינה, כבר נכתב והוקלט על ידי הזמרת. בשלב זה עובדת המשלחת על הביצוע וההופעה.

סמנתה טינה (Samanta Tina), נציגת לטביה לאירוויזיון 2021, חשפה לקהל אוהדיה שהיא עבדה בשבועות האחרונים על 11 שירים שונים עבור האירוויזיון הקרוב שנכתבו עבורה במחנה הכתיבה שנערך בבירת לטביה ב- 14 וב- 15 באוקטובר. מתוך השירים כבר נבחר השיר אשר תבצע הזמרת על בימת התחרות.




עקבו אחרינו גם בדף האינסטגרם שלנו – את זה לא כדאי לכם לפספס!

בשלב הזה עובדת הזמרת יחד עם כל צוות המשלחת על הביצוע וההפעה שתבוצע על הבמה הענקית ברוטרדם.

בין המשתתפים במחנה הכתיבה ניתן למצוא את הזמרת והיוצרת המוכשרת אמינטה (Aminata) שייצגה את לטביה באירוויזיון 2015 עם השיר "Love Injected" ויצרה גם את השיר לאירוויזיון 2016 ו- 2020. היוצר והמפיק המוסיקלי קספרס אנסונס (Kaspars Ansons) שיצר יחד עם אמינטה את השיר לאירוויזיון 2015 ולאירוויזיון 2016. ארניס רצינסקיס (Arnis Racinskas) שהפיק את השיר "I'm Still Breathing" שאמור היה להתמודד באירוויזיון 2020 ועוד.

סמנתה טינה נבחרה לייצג את לטביה באירוויזיון 2020 לאחר שזכתה במקום הראשון בתחרות ה- Supernova 2020, ששימשה כקדם אירוויזיון המקומי. בשל מגפת הקורונה בוטלה תחרות האירוויזיון ולכן ברשת הטלוויזיה הלטבית, LTV, החליטו כבר בחודש מאי להמשיך את שיתוף הפעולה עם הזמרת גם לקראת אירוויזיון 2021.




זו תיהיה ההשתתפות ה- 21 של לטביה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום הראשון ב- 2002 שהושג על ידי מארי אן (Marie N) עם השיר "I Wanna". לטביה הייתה הבטחה גדולה מאוד באירוויזיון בשנותיה הראשונות. השתתפותה הראשונה הייתה בשנת 2000 אז זכתה במקום ה- 3. שנתיים לאחר מכן כבר זכתה במקום הראשון. למרות זאת, ב- 11 השנים האחרונות הצליחה המדינה לעלות לגמר רק פעמיים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!