להקת Little Big תאלץ להגיש מספר שירים לרשת הטלוויזיה הרוסית לפני שתבחר שוב לייצג את רוסיה באירוויזיון 2021. חברי הלהקה מודים שעדיין לא מצאו את השיר המתאים לתחרות.

נציגי רוסיה לאירוויזיון 2020, להקת Little Big, הודיעו שינסו שוב לייצג את מדינתם השנה באירוויזיון, אך לטענתם הדבר לא יהיה פשוט מאחר והכרטיס כניסה לאירוויזיון הבא לא מובטח להם.




עקבו אחרינו גם בדף האינסטגרם שלנו – את זה לא כדאי לכם לפספס!

"אין לנו עדיין שיר לאירוויזיון. זו תחרות שצריך להערך אליה היטב", אמרו חברי הלהקה. "הרבה אנשים חושבים שכבר נבחרנו להתמודד באירוויזיון 2021 אבל זה לא נכון. אנחנו קודם כל צריכים שיר. אנו נשלח מספר שירים לרשת הטלוויזיה הרוסית ואם הם יאהבו אחד מהם אז ניסע (לרוטרדם)".

מדבריהם של חברי הלהקה ניתן להסיק שחברי הלהקה נדרשו להציג מספר שירים לבחירתה של רשת הטלוויזיה הרוסית, Channel 1. אך לא ברור האם רשת הטלוויזיה שוקלת במקביל את התמודדותם של זמרים אחרים או שמא נתנה ללהקה עדיפות.



להקת Little Big נבחרה לייצג את רוסיה עם השיר "Uno" שדורג במקום ה- 5 בטבלאות ההימורים לשנת 2020 רגע לפני ביטול התחרות. רבים הימרו שהשיר הזה עשוי להפתיע ואף לזכות בתחרות. השיר "Uno" הפך בחודש יולי לשיר האירוויזיון הנצפה ביותר ביוטיוב לאחר שעקף את "Toy" הישראלי.



זו תהיה ההשתתפות ה- 23 של רוסיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנת 2008 עם השיר "Believe" בביצוע של דימה בילאן (Dima Bilan).

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!