טום מאתיס הודיע שהוא מתכוון לכבוש את אירוויזיון 2021 עם השיר "Tout" ששוחרר לפני כשבוע. לפני שזה יקרה הוא יצטרף לנצח בקדם אירוויזיון המקומי. האזינו לשיר.

הזמר הצרפתי טום מאתיס (Tom Mathis), שנולד בכפר קטן בחבל אלזס על גבול צרפת-גרמניה-שוויץ, מתמודד על ייצוג צרפת באירוויזיון 2021. הזמר, בן 31 ודובר צרפתית וגרמנית, פרץ ב- 2012 כאשר השתתף בתכנית "Immer wieder sonntags" של רשת הטלוויזיה הגרמנית ARD. בעקבות השתתפותו בתכנית הוחתם הזמר בחברת התקליטים Warner Music ומאז שחרר מספר שירי שלאגר בגרמנית ובצרפתית. מאתיס הופיע עד כה בצרפת, גרמניה, שוויץ, אוסטריה, בלגיה והולנד.




עקבו אחרינו גם בדף האינסטגרם שלנו – את זה לא כדאי לכם לפספס!

טום מאתיס הגיש לרשת הטלוויזיה הצרפתית את השיר "Tout" ("הכל") שהוא למעשה גרסה צרפתית לשיר הגרמני "Du bist mein neues Leben" ששחרר הזמר לפני כשבוע. מדובר בשלאגר פופ-אלקטרוני, ז'אנר נפוץ בעיקר בגרמניה, אוסטריה, שוויץ ושוודיה.

🥰 Chers Fans, Chers Amis, j’aimerai vous remercier du fond du 💙 pour toutes ces réactions positives quant à ma…

Posted by Tom Mathis on Friday, October 9, 2020

 

קדם אירוויזיון בשלב ראשון

כדי שמאתיס יוכל "לכבוש את האירוויזיון" הוא צריך ראשית לנצח את הקדם אירוויזיון הצרפתי שמתוכנן להתקיים השנה. בצרפת מתכננים להפיק קדם אירוויזיון באולם גדול שינחה מנחה הטלוויזיה סטפן ברן (Stéphane Bern). האירוויזיון לא זר לברן כיוון שהוא משמש כפרשן האירוויזיון לטלוויזיה הצרפתית מאז 2015, ושל אירוויזיון הילדים מ- 2018.

קדם האירוויזיון הצרפתי צפוי לחזור לאחר שנה אחת של הפסקה, בה נבחר בבחירה פנימית הזמר הצרפתי טום לב (Tom Leeb), שאמור היה לייצג את צרפת עם השיר "Mon Alliée (The Best In Me)".

מקור: 24presse.com

זו תהיה ההשתתפות ה- 62 של צרפת באירוויזיון אשר השתתפה בכל האירוויזיונים מאז 1956, פרט לשנים 1974 ו- 1982. צרפת זכתה 5 פעמים במקום הראשון, אך הזכייה האחרונה של המדינה הייתה בשנת 1977.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!