צביקה פיק. צילום מסך

תאגיד השידור הודיע על שינויים בתכניות לקראת אירוויזיון 2021. בנוסף, מדלי לא מתכנן לשלוח שיר לאירוויזיון הבא בזמן שזוכה אירוויזיון אחר, צביקה פיק, לא מכחיש שיעשה זאת.

קדם האירוויזיון הישראלי שיערך לקראת אירוויזיון 2021 יכלול, ככל הנראה, חצי גמר אחד וגמר, זאת בניגוד למכרז שיצא בחודש יולי בו התבקשו חברות הפקה לשלוח הצעות להפקת קדם אירוויזיון שיכלול שני חצאי גמר וגמר. עוד הובטח לפרסם ברשת כבר בחודש נובמבר 16 שירים לבחירת הקהל, כאשר מתוכם יבחרו 4 שירים על ידי קהל הגולשים ו- 4 נוספים על ידי צוות שופטים. נכון לרגע זה לא ברור האם אכן יועמדו להצבעת הקהל 16 שירים או כמות אחרת של שירים.




לעדכונים נוספים ושליחת חדשות – היכנסו לעמוד הפייסבוק או האינסטגרם שלנו

מתאגיד השידור הישראלי נמסר: "לקראת אירוויזיון 2021 ייערכו שתי תוכניות שבמהלכן ייבחר השיר אשר ייצג את ישראל באירוויזיון. חברת ההפקה שתפיק את התכניות עדיין לא נסגרה סופית. פורסם תקנון בו קראנו לחברות הפקה להציע הצעות בהתאם למפרט אך יחד עם זאת נכתב בתקנון כי הוא נתון לשינויים התלויים במשתנים שונים".




דורון מדלי, עידן רייכל וינון יהל ברגע הזכייה. צילום: אבי זייקנר (EuroMix)

עוד דווח הבוקר בישראל היום, על ידי כתב הבידור ערן סוויסה, כי דורון מדלי לא יכתוב שיר לתחרות השנה. כפי שפרסמנו כבר בחודש מאי, מדלי הודיע שככל הנראה לא יכתוב שיר לתחרות הבאה והוסיף: "כתבנו עם (עידן) רייכל את 'Feker Libi', זה שיר כל כך כייפי, מהמם ואהוב על ידי הרבה מאוד אנשים. אני חושב שלא חובה בכוח. חוץ מזה, מי יודע איפה ניהיה בעוד שנה".

סוויסה הוסיף כי מדלי עשוי לשמש כשופט בקדם אירוויזיון. כזכור, מדלי כתב את השיר הזוכה "TOY" יחד עם סתיו בגר לאירוויזיון 2018. בנוסף, היוצר המוכשר היה שותף בכתיבת השירים הישראליים גם עבור אירוויזיון 2015, 2016 ו- 2020.




צביקה פיק

מי שהודיע בעבר שמתכוון לכתוב שיר עבור עדן אלנה הוא לא אחר מאשר המאסטרו צביקה פיק, שכתב את השיר הזוכה "דיווה" בשנת 1998, את "Light A Candle" בשנת 2002 ואת שיר הבכורה האוקראיני "Hasta La Vista" בשנת 2003. פנינו היום אל המלחין המוכשר שלא הכחיש את הדברים, "אולי…" אמר פיק.




זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!