שידור המצעד הישראלי יוצא לדרך הבוקר, יום שישי, בשעה 08.00 בבוקר! הכנסו להאזנה לשידור!

עדכון: לתוצאות המלאות של המצעד!

אנו גאים להציג את המצעד הישראלי הענק של שירי האירוויזיון והקדם אירוויזיון שיוצא לדרך בשנה השנייה ברציפות! עם סיום שנת תש"פ אנחנו שמחים להזמין אתכם להאזין למצעד השירים הישראליים האהובים ביותר אשר השתתפו באירוויזיון ובקדמי האירוויזיון השונים מאז 1973. המצעד הענק כולל 100 שירים שונים אשר בחרו הגולשים מתוך 313 שירים הקשורים לתחרות – מתוכם, 42 שירים שהתמודדו בתחרות האירוויזיון, 2 שירים שנבחרו להתמודד באירוויזיון אך חלומם לא התממש (1996 ו- 2020) ו- 269 שירים שהתמודדו בקדמי האירוויזיון לאורך השנים הכוללים גם את השירים שהציגה השנה עדן אלנה בתחרות "השיר הבא לאירוויזיון".

להאזנה:




מהו השיר הטוב ביותר בכל הזמנים? מהו שיר הקדמים הטוב ביותר? לאיזה מקום תגיע עדן אלנה? האם "Feker Libi" הוא באמת השיר הטוב ביותר מתוך 4 השירים שהציגה בקדם אירוויזיון? האם נטע ברזילי תשמור על המקום הראשון? כמה שירים תצליח להכניס השנה למצעד ירדנה ארזי? כמה שירים יצליח צביקה פיק להכניס למצעד? האם פנינה רוזנבלום תכנס למצעד? מה לגבי שימי תבורי? אולי זהבה בן? כל התשובות לשאלות הרבות – במצעד הגדול!




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!