אלני פוריירה, נציגת קפריסין לאירוויזיון 2018, ניהלה בימים האחרונים משא ומתן עם רשת הטלוויזיה הקפריסאית. בשעות האחרונה החליטה פוריירה לדחות את ההצעה. במקביל נחשף כי קלומירה מנהלת משא ומתן לייצוג קפריסין.

[addtoany]

אלני פוריירה, שזכתה במקום השני באירוויזיון 2018, החליטה לדחות את ההצעה של רשת הטלוויזיה הקפריסאית, שהציעה לזמרת בשבוע שעבר לייצג את קפריסין באירוויזיון 2021. כך נחשף הבוקר בתכנית "Eftychite!" אשר משודרת ביוון. הסיבה לדחייה לא נחשפה, אך על פי ההשערות פוריירה החליטה שלא להשתתף בתחרות בשל המגבלות השונות שעשויות להינתן בשל מגפת הקורונה.

מאחר ופוריירה ניהלה עם רשת הטלוויזיה הקפריסאית, CyBC, משא ומתן ושקלה לייצג את המדינה באירוויזיון, ניתן להסיק כי הזמרת לא פוסלת התמודדות עתידית באירוויזיון, אך הדבר לא יקרה בשנה הקרובה.




האם קלומירה תייצג את קפריסין?

בראיון שהעניקה הזמרת קלומירה (Kalomira), שייצגה את יוון באירוויזיון 2008 עם השיר "My Secret Combination", חשפה הזמרת שגם היא מנהלת בימים האחרונים משא ומתן עם רשת הטלוויזיה הקפריסאית. "כן, זה משהו שאנחנו דנים בו כרגע… אני לא יודעת אם זה הסגר, אבל אני צריכה לצאת מהבית. יש לי חשק לנסוע לאירוויזיון! הצוות שלי יצר קשר עם רשת הטלוויזיה של קפריסין, וכעת ניתן לראות אם הדברים יסתדרו".

מריה קלומירה קארול סאראנטיס, או בכינויה קלומירה, היא זמרת אמריקאית ממוצא יווני שזכתה בתכנית "Fame Story" ביוון בשנת 2003. היא יצגה את יוון באירוויזיון 2008 שם זכתה במקום השלישי בגמר הגדול. הזמרת המשיכה לשחרר שירים ביוון וקפריסין, אך בשנים האחרונות לא זכתה להצלחה גדולה.




האם המשא ומתן עם קלומירה יבשיל לכדי ייצוג האי הקטנטן באירוויזיון? ימים יגידו…

זו תהיה ההשתתפות ה- 37 של קפריסין באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום השני באירוויזיון 2018 עם השיר "Fuego" בביצוע של הזמרת אלני פוריירה.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!