הלנה פפאריזו, זוכת אירוויזיון 2005, מודה בראיון שתשמח להתמודד שוב בתחרות במידה ותמצא את השיר המתאים. האם הזמרת תייצג את יוון באירוויזיון 2022?

[addtoany]

הלנה פפאריזו (Helena Paparizou), זוכת אירוויזיון 2005, חשפה בראיון טלוויזיוני שהיא תיהיה מוכנה להתמודד שוב באירוויזיון במידה ויהיה לה את השיר המתאים. ההצהרה של הזמרת, שהביאה ליוון עד כה את הזכייה הראשונה והיחידה, סיפרה בראיון: "אם יהיה לי את השיר הנכון, אני אתמודד שוב באירוויזיון. כפי שקרה לי ב- 2005 עם השיר 'My Number One'. אני זוכרת שישבתי עם משפחתי בבית ואני זוכרת שהם אמרו שאני לא אסע לאירוויזיון כי הייתי בתחילת קריירת הסולו שלי. אני דפקתי שם על השולחן ואמרתי 'אני נוסעת!'. עדיין לא ידעתי עם איזה שיר. הייתי מוכנה לזה רוחנית ונפשית".




הלנה פפאריזו באירוויזיון

הלנה פפאריזו, ילידת שוודיה ממוצא יווני, התמודדה באירוויזיון 2001 כנציגת יוון כחלק מהצמד Antique, השניים שרו את השיר "Die For You" שזכה להצלחה רבה באירופה ואף הגיע למקום השלישי. ארבע שנים לאחר מכן, ב- 2005, חזרה פפאריזו לבמה הגדולה עם השיר "My Number One" כשהיא סימנה את הזכייה באירוויזיון כמטרה. הזמרת היווניה הצליחה להביא ליוון את הזכייה הראשונה בתחרות. ב- 2014 ניסתה הזמרת לשוב לאירוויזיון אך הפעם כנציגת שוודיה. הזמרת התמודדה בקדם אירוויזיון השוודי, Melodifestivalen, עם השיר "Survivor" שהגיע למקום הרביעי בגמר לאחר ש"ניצל" בגלגל ההצלה.




אירוויזיון 2021

יוון כבר בחרה בזמרת סטפניה (Stefania) כנציגת יוון לאירוויזיון 2021 – אך האם ברשת הטלוויזיה היוונית ירימו את הכפפה ויבחרו בפפאריזו לאירוויזיון 2022? ימים יגידו.

זו תהיה ההשתתפות ה- 41 של יוון באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנת 2005 עם השיר "My Number One" שבוצע על ידי הלנה פאפאריזו (Helena Paparizou).

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!