2747 שירים הוגשו לתחרות הקדם אירוויזיון השוודי – מלודיפסטיבלן 2021. השירים הנבחרים ייחשפו לקראת סוף חודש נובמבר.

[addtoany]

רשת הטלוויזיה השוודית, SVT, מאשרת כי 2747 שירים הוגשו לתחרות הקדם אירוויזיון השוודי המסורתי – Melodifestivalen 2021. כמות השירים אשר הוגשה השנה גדולה ב- 202 שירים לעומת כמות השירים שהוגשה בשנה שעברה. מדובר בכמות השירים הגדולה ביותר שהוגשה לתחרות מאז 2018.

קארין גונארסון (Karin Gunnarsson‎‏), מפיקת התחרות, אמרה: "זה כיף גדול לראות את מספר השירים הולך וגדל שמצביעים על עיניין הולך וגובר בתחרות. כמפיקת התחרות, אני מרגישה שקיבלתי את שק הממתקים המוסיקלי הענק ביותר בעולם שלתוכו אוכל לצלול, וזה בדיוק מה שאעשה בימים הקרובים".




חשיפת המתמודדים – בנובמבר

גם השנה, כמו בשנים קודמות, ייחשפו 28 המתמודדים ושמות השירים לקראת סוף חודש נובמבר. 14 שירים ייבחרו מתוך 2747 השירים שנשלחו, ואילו 14 שירים נוספים יבחרו מתוך השירים אשר נכתבו על ידי יוצרים שהוזמנו על ידי רשת הטלוויזיה השוודית.

יולי אלפרידה

כבר כעת אנו יודעים לספר כי הזמרת יוליה אלפרידה (Julia Alfrida) שריינה את מקומה בתחרות לאחר שקיבלה את אמון השופטים בתחרות ה- P4 Nästa. אלפרידה התמודדה עם השיר "Dark Doom", אך למרות שלא זכתה במקום הראשון נבחרה כזמרת המתאימה להתמודד בקדם האירוויזיון השוודי. הזמרת תיאלץ לחפש שיר חדש עבור תחרות המלודיפסטיבלן מאחר והשיר עימו השתתפה בתחרות, "Dark Doom", נחשף לפני ה- 1 בספטמבר – על פי חוקי תחרות האירוויזיון, כל שיר שנחשף לפני מועד זה אינו יכול להתמודד בתחרות האירוויזיון.




The Mamas

הלהקה השוודית, The Mamas, שנבחרה לייצג את שוודיה באירוויזיון 2020 עם השיר "Move" לא תייצג את שוודיה השנה באירוויזיון משום שברשת הטלוויזיה השוודית התעקשו שלא לוותר על תחרות המלודיפסטיבלן המסורתית, ובצדק! מדובר באחת מתחרויות הקדם אירוויזיון הגדולות והפופולריות באירופה. בשלב זה לא ידוע האם בכוונתן של בנות הלהקה לשוב להתמודד השנה בתחרות.

 

זו תהיה ההשתתפות ה- 60 של שוודיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנים: 1974, 1984, 1991, 1999, 2012 ו- 2015. הזכייה השוודית האחרונה התרחשה בשנת 2015 עם השיר "Heroes" בביצוע של מונס זלמרלוב (Måns Zelmerlöw).

.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!