אסטוניה: חצאי גמר ה- Eesti Laul ייערכו ב- 18 וב- 20 בפברואר. הגמר הגדול יערך ב- 6 במרץ. ניתן לשלוח שירים לתחרות החל מהיום ועד ה- 6 בנובמבר.

[addtoany]

כבר בחודש מרץ החליטו באסטוניה לערוך, כמידי שנה, את תחרות ה- Eesti Laul שמשמשת כקדם אירוויזיון המקומי. 24 שירים יתמודדו בשני חצאי גמר שיערכו ב- 18 וב- 20 בפברואר, כך נחשף הבוקר על ידי רשת הטלוויזיה האסטונית ERR. מתוך 24 השירים יעלו לגמר הגדול 12 שירים שיתמודדו זה נגד זה ב- 6 במרץ. שלושת המופעים ישודרו בשידור חי. נוכחות קהל באולם תתאפשר בהתאם להגבלות המקומיות בשל התפשטות נגיף הקורונה.



הבוקר נפתח חלון ההרשמה לקדם אירוויזיון. ניתן לשלוח שירים מתאימים אשר עומדים בתנאי התקנון עד ל- 6 בנובמבר.
חוקים נבחרים מתוך התקנון:

  •  עלות ההרשמה לשיר בשפה האסטונית הוא 25 יורו ובאילו בשפות אחרות הסכום עומד על 75 יורו. העלויות תוכפלנה במידה והשיר יישלח לאחר ה- 1 בנובמבר.
  •  זמרים ויוצרים זרים יכולים להשתתף בתחרות, במידה ומדובר בשיתוף פעולה עם אזרח או תושב אסטוני אחד לפחות.
  •  זמרים ויוצרים יכולים לשלוח עד 5 שירים.
  •  אורכו המקסימלי של השירים צריך להיות 3 דקות. כל הזמרים צריכים להיות בני 16 לפחות.
  •  כדי להגיש את השיר, יש למלא טופס הרשמה, לשלוח קובץ בפורמט MP3 או WAV, לשלוח את מילות השיר ותרגום בשפה האסטונית (במידה והשיר בשפה זרה), יש להוסיף ביוגרפיה ותמונות של המבצעים.

24 המתמודדים ייחשפו בשבוע שבין ה- 6 ל- 12 בנובמבר. השירים ייחשפו עד ל- 5 בדצמבר.



הזמרת האסטונית, אלינה נצ'ייבה (Elina Nechayeva), שייצגה את אסטוניה באירוויזיון 2018 עם השיר "La Forza" ואף השיגה את המקום ה- 8 בגמר הגדול, חשפה כי היא מתכננת להגיש שיר לתחרות.

הזמר האסטוני,אוקו סוביסטה (Uku Suviste), שנבחר לייצג את אסטוניה באירוויזיון 2020, קיבל מקום משוריין באחד מחצאי הגמר. אך הזמר טרם חשף אם הוא מתכוון להשתתף השנה בתחרות.



זו תהיה ההשתתפות ה- 26 של אסטוניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנת 2001 בזכות השיר "Everybody" בביצוע של Tanel Padar, Dave Benton & 2XL.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!