אליציה שמפלינסקה עדיין ממתינה להחלטת רשת הטלוויזיה של פולין בנוגע להשתתפות באירוויזיון 2021. בפולין יקבלו החלטה רק לקראת חודש דצמבר.

[addtoany]

הזמרת הפולניה, אליציה שמפלינסקה (Alicja Szemplińska), אשר זכתה בקדם אירוויזיון הפולני לשנת 2020 והייתה אמורה לייצג את פולין באירוויזיון 2020 עם השיר "Empires", חשפה לאתר חדשות פולני Pomponik, כי היא עובדת בימים אלה על שירים חדשים ומקווה שרשות השידור הפולנית תבחר בה לייצג את המדינה המזרח אירופאית גם ב- 2021.




נכון למועד כתיבת ידיעה זו, פולין לא חשפה כיצד תבחר את הנציג ואת השיר לאירוויזיון 2021, והזמרת משערת שעם השיר הנכון, רשות השידור המקומית תבחר דווקא בה ובשירה החדש.

לפי אותו מקור נטען גם כי פולין לא מתכוונת לתת הצהרות בדבר השתתפותה באירוויזיון 2021 עד אחרי קיום אירוויזיון הילדים, אשר אמור להתארח בשטחה בנובמבר הקרוב בבירה וורשה. פולין היא בין המדינות הבודדות שעדיין לא החליטו אם ימשיכו את שיתוף הפעולה עם נציגתן לאירוויזיון 2020 או שתבחר נציג חדש לאירוויזיון הבא.




 

זו תהיה ההשתתפות ה- 23 של פולין באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השני בשנת הבכורה 1994 עם השיר "To nie ja!" בביצוע של אדיטה גורניאק (Edyta Górniak).

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!