בלעדי: ישראל לא תתמודד באירוויזיון הילדים (Junior Eurovision) לשנת 2020 – כך חשף עבורנו תאגיד השידור הישראלי. 11 מדינות בלבד הכריזו על השתתפות באירוויזיון הילדים הקרוב שיתקיים בחודש נובמבר בפולין.

[addtoany]

תאגיד השידור הישראלי עדכן הבוקר את צוות כתבי EuroMix כי ישראל לא תתמודד השנה באירוויזיון הילדים, אשר מכונה ג'וניור אירוויזיון. התחרות צפויה להתקיים ב- 29 בנובמבר 2020 בורשה שבפולין בפעם השנייה ברציפות.




11 מדינות אישרו עד כה את השתתפותן בתחרות והן: צרפת, גאורגיה, אירלנד, איטליה, קזחסטן, הולנד, רוסיה, ספרד, אוקראינה ופולין. גרמניה תערוך השנה את הופעת הבכורה בתחרות. נזכיר כי בשנה שעברה התמודדו 19 מדינות בתחרות.

ישראל התמודדה לראשונה באירוויזיון הילדים בשנת 2012, אז ייצגה את ישראל להקת Kids.il שמחצית מחבריה הם בוגרי התכנית "בית ספר למוסיקה" המשודרת בקשת. הלהקה ביצעה את השיר "Let the Music Win" והגיעה למקום ה- 8 מתוך 12 מדינות מתמודדות.




רשות השידור המיתולוגית החליטה שלא להתמודד בתחרות ב- 2013 אך חזרה ב- 2016 עם הצמד שיר וטים שביצעו את השיר "Follow My Heart". השניים הגיעו למקום ה- 15 מתוך 17 מדינות.




תאגיד השידור הישראלי החליט לנסות את מזלו כאשר ערך בשנת 2018 קדם אירוויזיון לילדים בו התמודדו שישה ילדים. נועם דדון נבחר לנציג ישראל עם השיר "ילדים כאלה" שנכתב ובוצע במקור על ידי הזמר עדן חסון. דדון הגיע למקום ה- 14 מתוך 20 מתמודדים ומאז ישראל לא שבה לתחרות.

 

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!