קדם האירוויזיון הקרואטי ייערך בפברואר 2021. הזמר הקרואטי, דאמיר קדז'ו, הביע את אכזבתו מכך שלא נבחר בצורה ישירה לייצג את המדינה באירוויזיון הבא.

[addtoany]

נציגי קרואטיה לאירוויזיון 2021 ייבחרו במסגרת הקדם אירוויזיון – DORA, בחודש פברואר 2021. רשת הטלוויזיה הכריזה הבוקר על קיום התחרות ובמקביל לכך, הודתה לזמר דאמיר קדז'ו (Damir Kedžo), שנבחר במסגרת התחרות לייצג את קרואטיה באירוויזיון 2020 שבוטל עם השיר "Divlji Vjetre". ידיעה זו, למעשה, מודיעה על סיום שיתוף הפעולה עם קדז'ו הקרואטי.




דאמיר קדז'ו הגיב בעמוד הטוויטר שלו: "תחרות DORA 2020 הייתה מעגל שלם עבורי. החל באושר ועד לעצב רב, ניצחון בתחרות וביטול האירוויזיון בשל נגיף הקורונה, ולבסוף, הוחלט שלא לבחור בי כנציג קרואטיה לאירוויזיון 2021. תודה ענקית לכל האנשים בצוות שלי ולכל אותם שנתנו את ליבם ונישמתם בחודשים אלה כדי ששירנו והופעתנו תתבצע בצורה הטובה ביותר. את קרוסלת הרגשות והשינויים לא קל לשרוד, אז תודה לכולם שוב. אני ממתין בשמחה להמשיך איתכם בכל דבר שהעתיד צפוי להביא עימו. אני אוהב אתכם".




תחרות ה- DORA שימשה כקדם אירוויזיון המסורתי של קרואטיה מאז הצטרפותה לתחרו ב- 1993 ועד 2011. לאחר שנים אלו נבחרו נציגי קרואטיה בבחירה פנימית. ב- 2019 תחרות ה- DORA חזרה לחיים.

זו תהיה ההשתתפות ה- 26 של קרואטיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הרביעי בשנת 1996 ו- 1999.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!