אתר אירוויזיון יווני מדווח שהזמרת נטליה גורדיינקו (Natalia Gordienko) תייצג את מולדובה באירוויזיון 2021. הזמרת הייתה אמורה לייצג את מולדובה באירוויזיון 2020 שבוטל.

[addtoany]

 

אתר האירוויזיון היווני, EurovisionFun, מדווח שהזמרת המולדובנית נטליה גורדיינקו (Natalia Gordienko) תייצג את מולדובה באירוויזיון 2021. הזמרת, שייצגה את מולדובה באירוויזיון 2006, זכתה בקדם אירוויזיון המקומי לשנת 2020 ונבחרה לייצג את המדינה הקטנה באירוויזיון שבוטל עם השיר "Prison".




על פי הדיווחים, רשת הטלוויזיה של מולדובה (TRM) בחרה להמשיך את שיתוף הפעולה עם הזמרת ולא לקיים קדם אירוויזיון בשנת 2021. בנוסף, שיתוף הפעולה כולל גם את היוצרים דמיטריס קונטופולוס (Dimitris Kontopoulos) ופיליפ קירקורוב (Philip Kirkorov). הבמאי פוקאס אוונגלינוס (Fokas Evanglinos) צפוי לנהל אמנותית את השיר.




נטלייה גורדיינקו ורשת הטלוויזיה TRM בחרו שלא להגיב על הידיעה.

זו תהיה ההשתתפות ה- 16 של מולדובה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השלישי בשנת 2017 עם השיר "Hey, Mamma!" בביצוע של SunStroke Project.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!