רשתות התקשורת בקרואטיה מדווחות שהנציג הקרואטי לאירוויזיון 2021 ייבחר בסבירות גבוהה בעזרת קדם האירוויזיון הידוע בשם DORA. האם התחרות תתקיים ב- 27 בפברואר?

[addtoany]

בקרואטיה מדווחים שרשת הטלוויזיה המקומית (HRT) נערכת לקיים קדם אירוויזיון שייערך לקראת אירוויזיון 2021. על פי הדיווחים, HRT אף שריינו ל- 27 בפברואר 2021 את האולם המסורתי באופטיה שבצפון מערב קרואטיה.




מנהלו של דאמיר קדז'ו (Damir Kedžo), הנציג הקרואטי הנבחר לאירוויזיון 2020, מסר בתגובה: "אין בידי מידע רשמי. מאחר ואנו נמצאים במשבר הקורונה המתמשך, למדנו להיות סבלניים ולחכות להודעה רשמית".

נזכיר שלאחר ההודעה על ביטול תחרות האירוויזיון רמז הזמר שייסע לייצג את קרואטיה גם באירוויזיון 2021, אך נראה כי פרסום ההודעה בעמוד האינסטגרם הגיע מוקדם מידי, עוד לפני שסוכמו כל הפרטים בנושא עם רשת הטלוויזיה הקרואטית.




במאי 2020 הודיע הזמר שהוא לא מתכוון ללחוץ על רשת הטלוויזיה HRT לקבל החלטות בחופזה. עוד הוסיף הזמר כי במידה ויוחלט לקיים קדם אירוויזיון ויהיה לו את השיר המתאים, ישקול דאמיר קדז'ו להשתתף בתחרות.

רשת הטלוויזיה הקרואטית החליטה שלא להגיב על הידיעה.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!