עדן אלנה. צילום: אבי זייקנר (EuroMix)

האם השיר של עדן אלנה לאירוויזיון ייבחר במסגרת תחרות ריאליטי בין יוצרי שירים? בתאגיד מנהלים משא ומתן לרכישת התכנית "סונגלנד" במסגרתה ייבחר השיר הישראלי לאירוויזיון 2021.

[addtoany]

 

תאגיד השידור הישראלי מנהל משא ומתן לרכישת תכנית הריאליטי האמריקאית "סונגלנד" ("Songland"). בתאגיד מעוניינים לבחור את השיר הישראלי לאירוויזיון 2021 במסגרת התכנית החדשה – בה יתחרו יוצרים שונים על הזכות לכתוב שיר לעדן אלנה.




התכנית Songland היא תחרות בין כותבי שירים שעלתה לאוויר במאי 2019 ב- NBC (רשת הטלוויזיה האמריקאית) וצברה הצלחה רבה. מטרת התכנית היא לתת אפשרות ליוצרים יחסית אלמוניים לכתוב להיט מצליח תוך כדי הצצה להליכי הכתיבה של השירים. בשלב זה משודרת בארה"ב העונה השנייה.

בתכנית האמריקאית השתתפו מידי פרק ארבעה יוצרים שונים שהתבקשו לכתוב שיר לזמר אמריקאי ידוע, כאשר בסיום כל פרק נבחר שיר זוכה ששוחרר באופן רשמי על ידי הזמר.




לא ברור כמה פרקים מתכננים לצלם בישראל והאם, לעומת הגרסה האמריקאית, יערך גמר בו ישתתפו היוצרים הזוכים בפרקים המקדימים. בנוסף, האם בתאגיד יצילחו לגייס לתחרות יוצרים ידועים ומנוסים או שאולי דווקא ישתתפו בגרסה הישראלית כותבי שירים אלמוניים.

נזכיר כי היוצר הידוע – דורון מדלי, שכבר זכה באירוויזיון וכתב את השיר "Feker Libi", הודיע שככל הנראה לא יכתוב שיר לאירוויזיון 2021.

מקור: ישראל היום

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.

[addtoany]