התקשורת בקפריסין מדווחת שנציג קפריסין לאירוויזיון 2020, סנדרו (Sandro), לא יתמודד באירוויזיון 2021. הנציג הקפריסאי הבא יהיה זמר פופולרי בקפריסין או יוון שייבחר בבחירה פנימית.

 

התקשורת בקפריסין מדווחת שרשת הטלוויזיה המקומית, CyBC, החליטה שלא להמשיך את שיתוף הפעולה עם הזמר סנדרו (Sandro) שאמור היה לייצג את האי הים תיכוני עם השיר "Running".




מנהלי רשת הטלוויזיה של קפריסין דנו בשאלה האם לשלוח את סנדרו לאירוויזיון הבא הבא אך הוחלט לבחור בנציג אחר. רשת הטלוויזיה תבחר את הנציג הבא שוב בבחירה פנימית, אך הפעם היא תבחר בזמר פופולרי בקפריסין או ביוון או בזמר ממוצא קפריסאי. עוד נחשף כי הנציג ייבחר מתוך שיתוף פעולה של רשת הטלוויזיה עם חברת תקליטים.

נזכיר שסנדרו הוא זמר שנולד בגרמניה לאב ממוצא אמריקאי ואם ממוצא יווני. הוא התפרסם בגרמניה כאשר הגיע לשלבים מתקדמים בתכנית The Voice. הזמר לא מוכר ביוון או קפריסין וביקר לראשונה בקפריסין רק לאחר שנבחר לייצג את האי הקטן.




תגובה רשמית מרשת הטלוויזיה הקפריסאית או מהזמר סנדרו טרם התקבלה.

קפריסין היא המדינה הראשונה שבחרה את נציגה לאירוויזיון 2020 בבחירה פנימית אך לא תמשיך את שיתוף הפעולה עם נציגה באירוויזיון הבא. קפריסין מצטרפת לדנמרק, אסטוניה, פינלנד, ליטא, נורווגיה ושוודיה שהודיעו שייבחרו נציג חדש לאירוויזיון 2021.




תהיה ההשתתפות ה- 37 של קפריסין באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום השני באירוויזיון 2018 עם השיר "Fuego" בביצוע של הזמרת אלני פוריירה.

 

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

מחפשים צלם מגנטים? בחרו בטוב ביותר!