נטע ברזילי שחררה את השיר "Cuckoo" ("קוקו") במסגרת התכנית "Europe Shine A Light" שהוקדשה לאירוויזיון שבוטל. השיר המפתיע שונה מכל מה שהציגה נטע עד היום. כדאי לשמוע!

 

נטע ברזילי משחררת סינגל חדש בשם "Cuckoo" ("קוקו") בדיוק שנתיים לאחר הזכייה הגדולה באירוויזיון עם השיר "Toy". מדובר בשיר שונה לגמריי מכל מה שהציגה נטע ברזילי עד כה: בלדה נוגה אשר מזמינה את כולנו להכנס לעולמה הפנימי.

לשיר שתי גרסאות: גרסת תיבת הנגינה וגרסה נוספת שהיא יותר רדיו-פרנדלי. "השיר מייצג חתיכה מאוד מיוחדת מתוך ליבי ואני נרגשת לחלוק עמכם שתי גרסאות", כתבה הזמרת בדף האינסטגרם שלה.




אמש, במהלך מופע האירוויזיון "Europe Shine A Light", הציגה הזמרת את גרסת תיבת הנגינה תוך כדי שהיא מבצעת את השיר בחדרה, על מיטתה, כך היא מכניסה אותנו לעולמה הפנימי.

שלושה חודשים עבדה נטע ברזילי יחד עם צוותה על תיבת הנגינה שנבנתה בהזמנה אישית ומלווה אותה בשיר. "זה מכשיר שיוצר בעבודת יד כבר במאה ה- 16 והעבודה היתה מאוד קשה. עוד מסבירה הזמרת: "אחד הדימויים שנתקעו לי בראש הרבה זמן הוא בלרינה שתקועה בתוך קופסת תכשיטים, מסתובבת לנצח בלופ. בדיוק מה שאני פוחדת להיות. השיר 'קוקו' זו הווידוי שלי, זה חושף צד פגיע בי, שמעולם לא נתתי לאף אחד לראות לפני כן. אני במקום שהכל קרה לי ממש מהר, ואני לא יכולה שלא לפקפק…".




את השיר הפיק ג'יי אר רותם (J. R. Rotem), מפיק מוסיקלי יהודי שמתגורר בארצות הברית. המפיק עבד עם אמנים רבים כמו ביונסה, ריאהנה, ניקי מינאז' ועוד. השיר נכתב על ידי נטע יחד עם קריסטה יאנגס (Krysta Youngs) וברט אליוט (Bert Elliott) האמריקאים.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!