דורון מדלי חשף במהלך תכנית הרדיו "אירוויזיון 2020 – תוצאות האמת" שאינו מתכוון לכתוב בשנה הבאה שיר לעדן אלנה. לעומת, צביקה פיק לא פוסל התמודדות באירוויזיון הבא. השיר הזוכה על פי המצביעים והשופטים הישראליים הוא השיר האיטלקי.

[addtoany]

 

בשעה זו משודרת תכנית הרדיו "אירוויזיון 2020 – תוצאות האמת", המוקדשת לכבוד שירי אירוויזיון 2020 אשר לא זכו להופיע על הבמה הגדולה בעולם. במהלך התכנית ייבחר השיר אשר אמור היה לזכות השנה בתחרות.




בין שלל האורחים אשר התארחו בתכנית ניתן היה למצוא את דורון מדלי, שהתראיין על ידי גואל פינטו ומאיה אלקלומברה. דורון נשאל לאיזה מקום היה מגיע השיר הישראלי "Feker Libi" לדעתו? "לטופ 5, ללא ספק" אמר היוצר המוערך על שירה של עדן אלנה. "כי הכנו הופעה מעלפת וכמו שאנחנו יודעים השירים מאוד נחמדים ויש הרבה דברים שקורים מסביבם בזמן שהם מוצגים לעולם דרך קליפים. אבל אז כשהם מגיעים לבמה – יש הופעות, וזו הופעה חיה ולא כולם עומדים בזה, ויש הרבה הפתעות. המקרה המפורסם ביותר והקרוב ביותר לליבנו זו אלני פוריירה מקפריסין, שהייתה בתחתית טבלת ההימורים ולא כל כך עיניינה אף אחד עד שהיא עלתה לחזרה ראשונה על הבמה".

דורון מדלי הוסיף: "אני לא חושב שאני הולך לכתוב בשנה הבאה בשום צורה. כתבנו עם (עידן) רייכל את 'Feker Libi', זה שיר כל כך כייפי, מהמם ואהוב על ידי הרבה מאוד אנשים. אני חושב שלא חובה בכוח. חוץ מזה, מי יודע איפה ניהיה בעוד שנה".




גם צביקה פיק, מלחין השיר הזוכה "דיווה", התראיין במהלך השידור וסיפר שהוא רוצה לחזור שוב לאירוויזיון: "למה לא? אני אוהב את האירוויזיון ובא לי לכתוב משהו חדש. יש לי הרגשה שאני יודע מה ייזכה". על סיכויי השיר "Feker Libi" בתחרות אמר: "השיר לא היה מגיע למקומות הראשונים".

עפ"י קהל המצביעים והשופטים בתכנית, השיר שאמור היה לזכות באירוויזיון 2020 הוא השיר האיטלקי – "Fai Rumore" שמבוצע על ידי דיודאטו (Diodato).




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.

[addtoany]