חובי סטאר. אירוויזיון 2016.

חשבון הטוויטר של חובי סטאר נפרץ אמש. בחשבון נכתבו בשמו מספר ציוצים הקשורים בתחרות האירוויזיון ובמתמודד ההולנדי, דאו בוב, שייצג את הולנד באירוויזיון 2016.

[addtoany]

חובי סטאר, נציג ישראל לאירוויזיון 2016, נדהם לגלות הבוקר שחשבון הטוויטר שלו נפרץ. הציוץ הראשון שהוביל להרמת גבה מצד עוקביו של הזמר היה כאשר אתמול בערב העלה חובי סטאר ציוץ שבו נכתב: "בכנות, אוהדי האירוויזיון הם האוהדים הגרועים ביותר. לא אכפת לכם מלתמוך בזמרים או להרים אותם בכל צורה או דרך. כל מה שאכפת לכם הוא לדרג את הח*א הזה שוב ושוב".




בהמשך הערב עלה ציוץ נוסף בו נכתב "מאוהב בדאו בוב!" ציוץ זה מתייחס לזמר ההולנדי שהתמודד מול חובי סטאר באירוויזיון 2016, אז האשים הזמר ההולנדי את חובי בסרט ששודר בטלוויזיה ההולנדית, שחובי מנסה להשתלט על תשומת הלב באירוע שנערך באמסטרדם באפריל 2016. לטענתו חובי צעק עליו: "אתה אולי כוכב בהולנד, אבל לא תהיה כוכב בשום מקום אחר". "יש לו פה גדול" הוא הוסיף, "זה מגעיל וחסר כבוד".

חובי, שגילה על הפריצה רק הבוקר, פנה למערכת טוויטר וכמובן פרסם הבהרה על כך שחשבונו נפרץ.




רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

[addtoany]