דאמיר קדז'ו (Damir Kedžo) חושף את הרעיון שעומד מאחורי הבימוי שהוכן לקראת אירוויזיון 2021: "מראה מרוקאי ומזרח תיכוני, הרעיון מאחורי הבימוי הוא סערה שמתקרבת". האם הזמר ייצג את קרואטיה באירוויזיון הבא? קדז'ו עונה על השאלה.

[addtoany]

 

דאמיר קדז'ו (Damir Kedžo), נציג קרואטיה באירוויזיון 2020, חשף את התכנונים הרבים של המשלחת הקרואטית לשיר "Divlji Vjetre" באירוויזיון 2020. לדבריו, ההופעה באירוויזיון הייתה אמורה להיות שונה לגמריי ממה שראינו בקדם אירוויזיון הקרואטי: "הכנו לאירוויזיון משהו שונה למגריי מההופעה שנערכה ב- DORA. רצינו לתת לבנות המלוות מראה מרוקאי ומזרח תיכוני, שמלות משי בצבעי אדמה. בעזרת אפקט המאוורר השמלות יתעופפו באוויר", מספר קדז'ו.




"רצינו לשחק עם התאורה כמו ב- DORA, אך להרחיב זאת עם שינויים של אור וחושך". הרעיון מאחורי בימוי המופע הוא סערה שמתקרבת.

לגבי השאלה האם ברשת הטלוויזיה הקרואטית, HRT, החליטה לגבי השתתפותה של קרואטיה באירוויזיון הבא, עונה הזמר שהוא לא מעוניין להכריח את HRT לקבל החלטה בזמן מגיפת הקורונה. במידה ובשנה הבאה ייערך שוב קדם אירוויזיון מרובה משתתפים, דאמיר קדז'ו ישקול האם להשתתף בתחרות במידה ויהיה לו את השיר המתאים.




נזכיר שלאחר ההודעה על ביטול תחרות האירוויזיון רמז הזמר שייסע לייצג את קרואטיה גם באירוויזיון 2021, אך נראה כי פרסום ההודעה בעמוד האינסטגרם הגיע מוקדם מידי לפני שסוכמו כל הפרטים בנושא עם רשת הטלוויזיה הקרואטית.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!