ב- 12 במאי תחגוג ישראל שנתיים לזכייה הגדולה של נטע ברזילי באירוויזיון 2018. לכבוד המאורע יערוך דורון מדלי שיחה בלתי נשכחת בנושא "שיעורים בדרך לניצחון". ההרצאה תועבר אונליין לנרשמים. מהרו להרשם – מספר הכרטיסים מוגבל.

[addtoany]

 

את זה לא כדאי לכם לפספס: ב- 12 במאי יערוך דורון מדלי הרצאה אונליין שתעסוק בדרך לניצחון באירוויזיון 2018. מדובר בשיעור חשוב שכל אחד מאיתנו יכול ללמוד על מצויינות, על הרצון והאומץ לנצח למרות הפסימיות, תוך שילוב מידע חדש ומסקרן על השלבים בדרך לזכייה הבלתי נשכחת עם השיר "Toy".




השיחה המרתקת תעסוק במסע שעברה ישראל באירוויזיון בשנים האחרונות, תשפוך אור על הליכי יצירת השיר הזוכה ובאסטרטגיה שהובילה לניצחון ההיסטורי בתחרות שכולנו חשבנו שלא נוכל לזכות בה שוב.

ההשתתפות בשיחה עולה 25 שקלים בלבד. מחיר נמוך במיוחד לאור משבר הקורונה – לכן לא כדאי לכם לפספס את ההזדמנות. השיחה תתקיים ב- 12 במאי בשעה 20:30. להרשמה לחצו כאן. מהרו להרשם – מספר הכרטיסים מוגבל.




כזכור, היוצר, הבמאי והמנהל האמנותי, דורון מדלי, ביים את השירים הישראליים באירוויזיון בשנים 2008, 2010 ו- 2013. בנוסף לכך, הוא כתב והלחין את השירים הישראליים שהתמודדו באירוויזיון בשנים 2015, 2016 ו- 2018. גם השנה כתב מדלי, יחד עם עידן רייכל, את השיר "Feker Libi" שאמור היה להתמודד באירוויזיון 2020 בביצוע של הזמרת המוכשרת – עדן אלנה.

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

[addtoany]