הערב ישדר איגוד השידור האירופי את הפרק השני של "Eurovision Home Concerts", קונצרטיים ביתיים של מתמודדי אירוויזיון מהעבר. בין המופיעים הערב: ג'מלה, לאונורה, דאדי פרייר, מונטיין, וסיל, אקסל ו- Gjon's Tears.

[addtoany]

 

בצל הסגר בו אנו נמצאים יחד עם יתר אזרחי אירופה, איגוד השידור האירופי החל בשבוע שעבר בשידור סדרה של הופעות ביתיות המשודרת בעמוד היוטיוב הרשמי של תחרות האירוויזיון – "Eurovision Home Concerts". ההופעות משודרות מידי יום שישי, בשעה 18.00 (שעון ישראל).

רוצים לזכות בחבילת פרסים במתנה?
הדיסק הרשמי מחכה לכם – הכנסו לוידאו!




ההופעות הביתיות מגיעות על רקע התפשטות מגיפת הקורונה באירופה ובעולם. אמנים רבים נאלצו לבטל את הופעותיהם, כך שהאפשרות היחידה של האמנים להמשיך להופיע ולהיות בקשר עם המעריצים הרבים היא בעזרת הרשתות החברתיות באינטרנט.

בשבוע שעבר נהננו מהופעה בלתי נשכחת של סלבקו קלזיץ' (Slavko Kalezić) שייצג את מונטנגרו באירוויזיון 2017, ראיין או'שונסי (Ryan O'Shaughness) שהתמודד באירוויזיון 2018, הזמר ראסמוסן (Rasmussen) שייצג את דנמרק באירוויזיון 2018 ותמרה טודסקה (Tamara Todevska) שקטפה את המקום הראשון על ידי שופטי אירוויזיון 2019. כל אחד מהזמרים ביצע את שירו לאירוויזיון בנוסף לגרסת כיסוי ללהיט אירוויזיוני בלתי נשכח.




הערב נוכל לצפות בזוכת אירוויזיון 2016 – ג'מלה (Jamala), בזמרת לאונורה שייצגה את דנמרק באירוויזיון 2018, וב- 5 מתמודדי אירוויזיון 2020: דאדי פרייר (Daði Freyr) האיסלנדי, מונטיין (Montaigne) האוסטרלית, וסיל (Vasil) המקדוני, אקסל (Axel) הפיני ו- Gjon's Tears השוויצרי שהיה פייבוריט לזכייה באירוויזיון 2020.

לצפייה במשדר המלא:

המופע יחל הערב בשעה 18.00 (שעון ישראל) בעמוד היוטיוב הרשמי של האירוויזיון.

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

[addtoany]