בצל התפשטות הקורונה: איגוד השידור האירופי ישיק הערב בשעה 18:00 (שעון ישראל) את "Eurovision Home Concerts", קונצרטיים ביתיים של מתמודדי אירוויזיון מהעבר. בין המופיעים הערב: ראיין או'שונסי, סלבקו, ראסמוסן ותמרה טודסקה.

[addtoany]

 

בצל הסגר בו אנו נמצאים יחד עם אזרחי אירופה, איגוד השידור האירופי הכריז על סדרה של הופעות ביתיות שתשודר בעמוד היוטיוב הרשמי של תחרות האירוויזיון – "Eurovision Home Concerts". ההופעות יערכו מידי יום שישי, החל מהיום, בשעה 18.00 בערב.

רוצים לזכות בחבילת פרסים במתנה?
הדיסק הרשמי מחכה לכם – הכנסו לוידאו!




ההופעות הביתיות מגיעות על רקע התפשטות מגיפת הקורונה באירופה ובעולם. אמנים רבים נאלצו לבטל את הופעותיהם, כך שהאפשרות היחידה של האמנים להמשיך להופיע ולהיות בקשר עם המעריצים הרבים היא בעזרת הרשתות החברתיות באינטרנט.

כל הופעה בסדרת "Eurovision Home Concerts" תכלול מספר זמרים שהשתתפו בעבר בתחרות האירוויזיון, כולל אמנים שנבחרו להתמודד באירוויזיון 2020. כל זמר יבצע את שירו לאירוויזיון בנוסף לשיר אירוויזיון אחר מההיסטוריה של התחרות בגרסה המיוחדת שלו.




לצפייה במשדר המלא:

הערב יופיעו ראיין או'שונסי (Ryan O'Shaughness) שהתמודד באירוויזיון 2018, סלבקו קלזיץ' (Slavko Kalezić) שייצג את מונטנגרו באירוויזיון 2017, הזמר ראסמוסן (Rasmussen) שייצג את דנמרק באירוויזיון 2018 ותמרה טודסקה (Tamara Todevska) שקטפה את המקום הראשון על ידי שופטי אירוויזיון 2019.

המופע יחל הערב בשעה 18.00 (שעון ישראל) בעמוד היוטיוב הרשמי של האירוויזיון.

 

פרסומת:

מחפשים צלמי מגנטים לאירועים? – צוות הצילום הטוב ביותר בצפון – "LaVie Photography"

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

[addtoany]