חשיפה: נציג שוויץ ואחד הפייבוריטים לזכייה, Gjon's Tears, אמור היה להתמודד בקדם אירוויזיון האלבני לקראת אירוויזיון 2020 מול ארילנה ארה (Arilena Ara) ואלוונה ג'יאטה (Elvana Gjata). ברגע האחרון הודיעו לו בהפקת התחרות כי לא נשאר עבורו מקום.

[addtoany]

 

אחד הפייבוריטים הגדולים לזכייה באירוויזיון, נציג שוויץ Gjon's Tears, חשף אמש בהופעה חיה בעמוד האינסטגרם שהוזמן להתמודד בקדם אירוויזיון האלבני שנערך השנה, FiK 58, בו זכתה הזמרת ארילנה ארה (Arilena Ara). עוד הוסיף הזמר, כי הסכים להשתתף אך אחרי זמן קצר הודיעו לו כי לבסוף לא נותרו להם מקומות פנויים ולכן לא השתתף.




ג'ון מוהרמאיי (Gjon Muharremaj) אשר מכונה Gjon's Tears הוא זמר שוויצרי ממוצא אלבני-קוסוברי. הזמר התמודד ב- 2010 בתכנית Albanians Got Talent שם זכה במקום השלישי. הזמר ידוע מאוד גם באלבניה ולכן הפקת הקדם אירוויזיון האלבני רצתה שהזמר ישתתף בתחרות.

לאחר מספר שבועות החליט הזמר לשלוח שיר לועדה אשר בוחרת את השיר השוויצרי לאירוויזיון ושם זכה הזמר במקום הראשון. לאחר חשיפת השיר דורגה שוויץ במקום הרביעי בטבלאות ההימורים וכך הפך הזמר לאחד הפייבוריטים לזכייה באירוויזיון 2020.




Gjon's Tears הבטיח את מקומו גם באירוויזיון 2021 לאחר שרשת הטלוויזיה השוויצרית הציעה לזמר הצעיר לייצג את המדינה באירוויזיון הבא, מאחר והאירוויזיון הנוכחי בוטל.

רוצים לזכות בחבילת פרסים מתנה? הכנסו לוידאו!

זו תהיה ההשתתפות ה- 61 של שוויץ באירוויזיון. שוויץ היא בין מייסדות התחרות ואף זכתה בתחרות הראשונה בשנת 1956. מאז זכתה רק פעם אחת נוספת בשנת 1988 עם הזמרת סלין דיון.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!