רשת הטלוויזיה של פינלנד הכריזה כי תקיים קדם אירוויזיון לקראת אירוויזיון 2021. אקסל קנקאנרנטה (Aksel Kankaanranta), נציג פינלנד לאירוויזיון 2020, יוכל להתמודד בקדם כמו כל יתר המתמודדים.

[addtoany]

 

רשת הטלוויזיה של פינלנד,YLE, תפתח את שעריה לקליטת שירים חדשים עבור הקדם אירוויזיון הפיני, Uuden Musiikin Kilpailu, ב- 1 בספטמבר. צוות שופטים יאזין לכל השירים ויבחר את השירים המתמודדים בתחרות.

הפקת ה- UMK ציינה כי הזמר אקסל קנקאנרנטה (Aksel Kankaanranta), שאמור היה לייצג את פינלנד עם השיר "Looking Back", יכול לשלוח שיר כמו כל יתר המתמודדים, אך מקומו בגמר אינו מובטח.







פינלנד מצטרפת אל אסטוניה ושוודיה שהכריזו כי יקיימו קדם אירוויזיון מרובה משתתפים ולא יבחרו בנציגם לאירוויזיוון 2020 גם לתחרות הבאה. לעומת זאת, מדינות כמו ישראל, בולגריה, בלגיה, שוויץ, אזרבייג'אןגאורגיהאוקראינהיווןספרדהולנד וקרואטיה, הודיעו כי לא יאכזבו את נציגיהם באירוויזיון 2020 ואלה יתמודדו באירוויזיון 2021.

זו תהיה ההשתתפות ה- 54 של פינלנד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום הראשון בשנת 2006 עם השיר "Hard Rock Hallelujah" בביצוע של להקת המפלצות Lordi.

.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!