הצמד בן וטן (Ben & Ten), שאמור היה לייצג את דנמרק באירוויזיון 2020, מקווים לקבל מקום בגמר ה- Dansk Melodi Grand Prix 2021. רשת הטלוויזיה הדנית תחליט בשבועות הקרובים לגבי אירוויזיון 2021. כתבתו של עדו פורמן.

[addtoany]

מנהלי הצמד בן וטן (Ben & Ten), שאמור היה לייצג את דנמרק השנה ברוטרדם, הודיעו שהצמד מקווה להתחרות בגמר ה- Dansk Melodi Grand Prix בשנה הבאה ואף שוחחו על כך עם מארגני התחרות. אנדרס פרדסלונד-האנסן (Anders Fredslund-Hansen), אחד ממנהלי הצמד, מסר: "שוחחנו על כך יחד עם בן וטן, ומה שאני אומר בשמם הוא שבן ותאן יקבלו הזמנה להתחרות ב- Melodi Grand Prix שנה הבאה באופן אוטומטי, כך שהם יתמודדו בתחרות עם שיר חדש".




"כמובן שהם מאוכזבים שהם לא רשאים להתמודד עם 'YES', אבל הם גם מבינים שזה לא יעניין אף אחד להקשיב ב- 2021 לשיר בן מעל שנה, אך אנחנו מקווים יוכלו לקבל את הצ'אנס אם DR (רשת הטלוויזיה הדנית) תקיים את התחרות באותה צורה כמו השנה, ואנחנו ממש נשמח שהם יחליטו על כך במהירות".




רשת הטלוויזיה הדנית עדכנה שבשלב זה עוד לא הוחלט על דרך בחירת הנציגים לאירוויזיון 2021. DR תשקול את האפשרויות העומדות בפניה בנוגע לאירוויזיון 2021 בשבועות הקרובים.

זו תהיה ההשתתפות ה- 49 של דנמרק באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנים 1963, 2000 ו- 2013. הזכייה האחרונה הייתה בזכות השיר "Only Teardrops" בביצוע של אמלי דה פורסט (Emmelie de Forest).

.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!