גם בשוויץ: הזמר המכונה Gjon's Tears ייצג את שוויץ באירוויזיון 2021 לאחר שהשתתפותו באירוויזיון 2020 בוטלה בשל התפשטות נגיף הקורונה. הזמר מצטרף אל 7 נציגים אחרים שימשיכו לשנת 2021.

[addtoany]

 

רשת הטלוויזיה השוויצרית (SRF) והזמר המכונה Gjon's Tears, שאמור היה להתמודד באירוויזיון 2020, הודיעו כי הזמר יזכה לייצג את שוויץ באירוויזיון 2021. בכך, שוויץ מצטרפת למדינות כמו אזרבייג'אן, יוון, ספרד, גאורגיהאוקראינההולנד וקרואטיה, שהודיעו כי לא יאכזבו את נציגיהם באירוויזיון 2020 ואלה יתמודדו באירוויזיון 2021.




טוויטר:

אירוויזיון 2020:

הזמר Gjon's Tears אמור היה לבצע על בימת אירוויזיון 2020 את השיר "Répondez-moi" (בעברית: "ענה לי"). השיר שנכתב על ידי הזמר יחד עם גזבייה מישל (Xavier Michel), אליזה אוסוולד (Alizé Oswald) וירואן סווינן (Jeroen Swinnen) נבחר מתוך 515 שירים. השיר היה אחד המובילים לזכייה באירוויזיון 2020, כאשר בשבועות האחרונים דורג במקום השני עד רביעי בטבלאות ההימורים של אירוויזיון 2020. לקראת אירוויזיון 2021 ייאלץ הזמר לבחור בשיר חדש.

הודעה חשובה:

אנחנו ב- EuroMix מנסים לספק לכם מידי יום את כל החדשות והידיעות הקשורות לאירוויזיון בעברית ובממשק נוח, בהתנדבות ואהבה רבה לתחרות. אנחנו מנסים כבר תקופה ארוכה להגיע ל- 1,000 מנויים בעמוד היוטיוב שלנו, בו אנחנו מפרסמים חדשות והודעות לגבי האירוויזיון. אנחנו ממש מבקשים, הכנסו לקישור הבא והרשמו כמנויים > https://bit.ly/38PS63W כך גם תקבלו התראות על כל החדשות וגם תעזרו לנו המון! תודה רבה 🙏🙏🙏.




Gjon's Tears

ג'ון מוהרמאיי (Gjon Muharremaj) אשר מכונה Gjon's Tears הוא זמר שוויצרי ממוצא אלבני-קוסוברי, בן 22. הזמר התמודד ב- 2010 בתכנית Albanians Got Talent שם זכה במקום השלישי. ב- 2019 התמודד בתכנית The Voice France, שם הגיע לשלב חצי הגמר.

לאחר חשיפתו של נציג שוויץ לאירוויזיון 2020, אמר ג'ון: "כולם שואלים את עצמם למה אנחנו פה, מאיפה אנחנו באים ולאן אנחנו הולכים. אלו שאלות מפתח, במיוחד עבור אנשים שהם מהגרים. הוריי הם מאלבניה וקוסובו. גדלתי בשוויץ וזה ביתי, אלה שאלות שאני חושב עליהם הרבה".

זו תהיה ההשתתפות ה- 61 של שוויץ באירוויזיון. שוויץ היא בין מייסדות התחרות ואף זכתה בתחרות הראשונה בשנת 1956. מאז זכתה רק פעם אחת נוספת בשנת 1988 עם הזמרת סלין דיון.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!