איגוד השידור האירופי שחרר הערב הבהרה לפיה שיריי אירוויזיון 2020 לא יוכלו להתמודד ב- 2021. בנוסף, כל מדינה תוכל להחליט באופן עצמאי האם לבחור לאירוויזיון 2021 את נציגיה אשר לא זכו להשתתף השנה בתחרות או שמא לבחור בנציגים חדשים.

[addtoany]

 

איגוד השידור האירופי שחרר הערב הצהרה לפיה שירי אירוויזיון 2020 לא יוכלו להתמודד באירוויזיון 2021, כך שלקראת שנה הבאה כל מדינה תיאלץ לבחור שיר חדש לגמריי, בהתאם לחוקי התחרות. החלטה זו התקבלה על ידי קבוצת המיקוד (Reference Group) של תחרות האירוויזיון.




איגוד השידור האירופי מדגיש כי כל מדינה תוכל לשלוח את נציגיה לאירוויזיון 2020 גם ב- 2021 או שתוכל לבחור בנציג אחר לגמריי, הדבר נתון להחלטת כל רשתות הטלוויזיה המקומיות.




"קבוצת המיקוד, שהיא המועצה הקובעת של האירוויזיון, החליטה בהתאם לחוקי התחרות ששירי האירוויזיון מהשנה לא יוכלו להתמודד ב- 2021. ובהתאם לשיקול דעת, רשתות טלוויזיה מתמודדות תוכלנה להחליט אילו מתמודדים לשלוח ב- 2021, את המתמודדים מהשנה או מתמודדים חדשים".

בנוסף, נכתב בהצהרה: "איגוד השידור האירופי וחבריו מחפשים תכנית חלופית, שהיא אינה תחרות, כדי לאחד ולבדר את הקהל באירופה בזמנים קשים אלה. כוונתנו בתכנית זו ובפלטפורמות שונות באינטרנט, לכבד את השירים והזמרים שנבחרו להשתתף באירוויזיון 2020, במהלך החודשים הקרובים".




הודעה חשובה:

אנחנו ב- EuroMix מנסים לספק לכם מידי יום את כל החדשות והידיעות הקשורות לאירוויזיון בעברית ובממשק נוח, בהתנדבות ואהבה רבה לתחרות. אנחנו מנסים כבר תקופה ארוכה להגיע ל- 1,000 מנויים בעמוד היוטיוב שלנו, בו אנחנו מפרסמים חדשות והודעות לגבי האירוויזיון. אנחנו ממש מבקשים, הכנסו לקישור הבא והרשמו כמנויים > https://bit.ly/38PS63W כך גם תקבלו התראות על כל החדשות וגם תעזרו לנו המון! תודה רבה 🙏🙏🙏.

השיר Feker Libi לא יוכל להתמודד באירוויזיון

עדן אלנה. צילום: אבי זייקנר (EuroMix)

כתוצאה מההבהרה ששחרר ה- EBU, לא תוכל עדן אלנה לבצע בשנה הבאה את השיר "Feker Libi" שנכתב על ידי דורון מדלי ועידן רייכל. כידוע, דורון מדלי מאוד האמין בשיר וקיווה שהשיר יוכל להמשיך להשתתף גם באירוויזיון הבא.

גם מקומה של עדן אלנה לא מובטח באירוויזיון הבא. בתאגיד השידור תכננו בחודשים האחרונים לערוך קדם אירוויזיון מרובה משתתפים לקראת אירוויזיון 2021. כעת, לא ברור האם עדן אלנה, שמיוצגת על ידי טדי הפקות, תוכל לייצג את ישראל באירוויזיון 2021 למרות ששיתוף הפעולה בין תאגיד השידור הישראלי לטדי הפקות הסתיים.

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

[addtoany]