PHOTO: STINA STJERNKVIST (SVT)

אכזבה ללהקת The Mamas: הנציג הבא לאירוויזיון 2021 יבחר במסגרת הקדם אירוויזיון המסורתי – Melodifestivalen. בשוודיה לא נוקטים באותה מדיניות כמו מדינות רבות אחרות, לפיה נציגי אירוויזיון 2020 יתמודדו לבסוף באירוויזיון הבא.

[addtoany]

 

כריסטר ביורקמן (Christer Björkman), מפיק תחרות ה- Melodifestivalen, הודיע כי לקראת אירוויזיון 2021 יבחר נציג חדש בעזרת תחרות המלודיפסטיבלן המסורתית, שמשמשת כקדם האירוויזיון המקומי. ההחלטה לבחור בנציג חדש נובעת מחוקי תחרות האירוויזיון, לפיהם על השירים המתמודדים בתחרות אסור להתפרסם לפני ה- 1 בספטמבר בשנה קודמת. אך לא ברור האם חוק זה יהיה תקף גם לקראת אירוויזיון 2021 בשל המצב המיוחד שאליו נקלענו.




עוד הוסיף המפיק הידוע: "זה מאוד עצוב לכל הזמרים שלא קיבלו את ההזמדנות להתמודד וכמובן ל- The Mamas שלא יזכו לעמוד על בימת האירוויזיון – לפחות לא עם השיר 'Move'.

להקת האימהות, The Mamas, הייתה אמורה לבצע על בימת אירוויזיון 2020 את השיר "Move" עימו זכתה בתחרות המלודיפסטיבלן.




בנות הלהקה התקשו להסתיר את ההאכזבה. "כמובן שאנו מצטערים שהשיר שלנו לא יוכל להשתתף בתחרות המוסיקה הגדולה בעולם. כל כך ציפינו לייצג את שוודיה עם 'Move'. אנו מקווים שאנשים ימשיכו להאזין לשיר שלנו ולמסר שאנו יכולים להזיז הרים יחד, משהו שמרגיש רלוונטי מתמיד היום כשכולם צריכים לקחת אחריות ולעשות את הדברים הנכונים".

שוודיה לא מצטרפת למדינות כמו אוקראינה, יוון, ספרד, קרואטיה והולנד שהודיעו כי לא יאכזבו את נציגיהם באירוויזיון 2020 ואלה יתמודדו באירוויזיון 2021.

זו תהיה ההשתתפות ה- 60 של שוודיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנים: 1974, 1984, 1991, 1999, 2012 ו- 2015. הזכייה השוודית האחרונה התרחשה בשנת 2015 עם השיר "Heroes" בביצוע של מונס זלמרלוב (Måns Zelmerlöw).

.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!