גם באוקראינה: רשת הטלוויזיה המקומית מודיעה כי להקת GO_A תייצג את אוקראינה באירוויזיון 2021, לאחר שהשתתפותם בוטלה בשל התשפטות נגיף הקורונה.

[addtoany]

 

רשת הטלוויזיה האוקראינית, UA:PBS, הודיעה כי הלהקה האוקראינית GO_A תייצג את המדינה באירוויזיון 2021, זאת בשל הידיעה כי תחרות אירוויזיון 2020 בוטלה. מרשת הטלוויזיה האוקראינית נמסר: "אם דבר לא ישתנה בחיים של חברי להקת GO_A והם יהיו מוכנים להשתתף באירוויזיון שנה הבאה, אנו נתמוך בכך. רשת הטלוויזיה STB, אשר עורכת מידי שנה את קדם האירוויזיון האוקראיני, תומכת בהחלטתנו. הקשר שלנו עם רשת הטלוויזיה STB לגבי קיום קדם אירוויזיון בשנה הבאה יתקבל בהמשך".

בכך, אוקראינה מצטרפת ליוון, ספרדהולנד וקרואטיה, שהודיעו כי לא יאכזבו את נציגיהם באירוויזיון 2020 ואלה יתמודדו באירוויזיון 2021.




ההרכב האוקראיני Go_A אמור היה לבצע את השיר "Solovey" באירוויזיון 2020. לא ברור בשלב זה האם ייכתב עבור הלהקה שיר חדש או שמא יוכלו להתמודד עם השיר הנבחר.




Go_A – מי אלה?

הרכב Go_A, המשלב מוסיקה עממית-אלקטרונית, הוקם ב- 2012 כאשר במהלכים השנים השתנה הרכב הלהקה 14 פעמים. כעת חברי הלהקה הם: הסולנית קטרינה פבלנקו (Kateryna Pavlenko), המוסיקאי אשר מנגן על מספר רב של כלים – טאראס שבצ'נקו (Taras Shevchenko), החלילן איגור דידנצ'וק (Igor Didenchuk) והגיטריסט ג'ון הריהורייק (Johm Hryhoryak).

ההרכב משלב מוסיקה אוקראינית עממית יחד עם ביטים אלקטרוניים מודרניים, תופים אפריקאיים וגיטרות חשמליות רועשות.




זו תהיה ההשתתפות ה- 16 של אוקראינה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנים ב- 2004 וב- 2016. הזכייה האחרונה התרחשה בשנת 2016 עם השיר "1944" בביצוע של ג'אמלה (Jamala).

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!