האזינו: בני כריסטו (Benny Cristo) שחרר גרסה סופית לשיר "Kemama" שהוקלטה בקניה. הגרסה החדשה תבוצע בחצי הגמר השני שיתקיים ב- 14 במאי.

[addtoany]

 

בני כריסטו (Benny Cristo) הבטיח וקיים – היום חשף הזמר הצ'כי גרסה חדשה לשיר הצ'כי "Kemama". מיד לאחר בחירתו של הזמר לייצג את צ'כיה, הבטיח כי הוא יסע לקניה שבאפריקה כדי להקליט גרסה חדשה לשיר "Kemama". השינויים העיקריים בגרסה החדשה הן בכלים המנגנים לאורך כל השיר אשר מעניקים לשיר וייב שונה ואולי אף יותר אותנטי למקורות של הזמר.

בכך מצטרפת צ'כיה למדינות כמו אלבניה, ארמניה, צ'כיה, איטליה, רומניה וסלובניה שמתכוונות לשחרר גרסאות חדשות לקראת אירוויזיון.




צ'כיה תשתתף בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2020 מול 17 מדינות נוספות. חצי הגמר השני יתקיים ב- 14 במאי ואילו גמר האירוויזיון יערך ב- 16 במאי.




כל מה שחשוב לדעת על השיר הצ'כי לאירוויזיון 2020:

רוצים להשאר מעודכנים גם ביוטיוב? לחצו כאן והרשמו כמנויים לעמוד היוטיוב שלנו!

זו תהיה ההשתתפות ה- 9 של צ'כיה באירוויזיון אשר השתתפה לראשונה בתחרות בשנת 2007. שלוש פעמים הצליחה המדינה לעלות לגמר התחרות.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!