האזינו: אליסה (Elisa) נבחרה לייצג את פורטוגל באירוויזיון 2020 עם השיר "Medo de sentir" לאחר שניצחו בקדם האירוויזיון המקומי. פורטוגל תתמודד בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2020.

[addtoany]

 

הזמרת אליסה (Elisa) זכתה במקום הראשון בתחרות הקדם האירוויזיון של פורטוגל – Festival da Canção 2020. הזמרת גברה על שבעה מתמודדים נוספים שהתחרו מולה בתחרות. אליסה תבצע את השיר "Medo de sentir" בחצי הגמר השני שיערך ב- 14 במאי.




השיר נכתב על ידי הזמרת והיוצרת הפורטוגזית מרתה קרבליו (Marta Carvalho).




אליסה (Elisa)

אליסה, בת 20, נולדה במדיירה, קבוצת איים באוקיינוס האטלנטי השייכים לפורטוגל. הזמרת מספרת כי מגיל צעיר היא מושפעת מאמנים כמו הביטלס, קווין ואבבא. שיר שנות ה- 60', 70' ו- 80' השפיעו רבות על העדפותיה המוסיקליות.

מגיל צעיר הזמרת השתתפה בתחרויות שירה מקומיות ובגיל 17 החלה בלימודי ג'ז בקונסרבטוריון של מדיירה, כעת היא לומדת מוסיקה בליסבון. לאחרונה חתמה הזמרת בחברת התקליטים Warner. הזמרת מנסה בימים אלה לפתח קריירה מוסיקלית בפורטוגל.

תוצאות Festival da Canção 2020

שלב ההצבעה היה צמוד ביותר. פיליפה סמבאדו (Filipe Sambado) זכה במקום הראשון ואילו ברברה טינוקו (Bárbara Tinoco) זכתה בקרב הצופים בבית. אליסה, שהגיעה למקום השני על ידי צוות השופטים וגם בקרב הצופים, זכתה לבסוף במקום הראשון.

  1. Elisa – “Medo de sentir” (20 points)
  2. Bárbara Tinoco – “Passe-Partout” (18 points)
  3. Filipe Sambado – “Gerbera amarela do Sul” (16 points)
  4. Kady – “Diz só” (15 points)
  5. Jimmy P – “Abensonhado” (13 points)
  6. Tomás Luzia – “Mais real que o amor” (11 points)
  7. Throes + The Shine – “Movimento” (11 points)
  8. Elisa Rodrigues – “Não voltes mais” (7 points)

זו תהיה ההשתתפות ה- 52 של פורטוגל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנת 2017 עם השיר "Amar pelos dois" בביצוע של הזמר סלבדור סובראל (Salvador Sobral).

.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

פרסומת: מחפשים צלמי מגנטים? בחרו את הטובים ביותר! LaVie Photography!