השיר הליטאי "On Fire" שיבוצע באירוויזיון 2020 על ידי The Roop כובש את המקום הראשון בטבלאות ההימורים. רומניה צמודה מאוד וממוקמת במקום השני. ישראל, רגע לפני בחירת השיר, נמצאת במקום 20.

[addtoany]

 

השיר הליטאי "On Fire" שיבוצע בתחרות על ידי הלהקה The Roop כובש את המקום הראשון. השיר והביצוע המיוחד מצליחים להפוך לשיר "המדובר" ביותר ובעל הפונטציאל הגבוה ביותר לזכות. יש להזכיר, כי עד רגע זה נחשפו רק 21 שירים מתוך 41 מתמודדים.



את המקום השני, בשלב זה תופסת רומניה שתבחר הערב את השיר שתבצע רוקסן (Roxen) באירוויזיון 2020. המיקום הגבוה של המדינה, עוד לפני שנבחר השיר לאירוויזיון, מסמל את הרמה הגבוהה של הקדם האירוויזיון הרומני ואת הפוטנציאל הגבוהה של שיריה בקדם. הפער בין רומניה לליטא קטן מאוד ובחלק מסוכנויות ההימורים רומניה אף מצליחה לעקוף את ליטא.

איטליה, שדורגה לפני חודש במקום הראשון ממוקמת כעת במקום השלישי וסיכויי הזכייה של ארץ המגף הולכים ופוחתים.



עדן אלנה, שנבחרה ב- 4 בפברואר לייצג את ישראל, דורגה לאחר בחירתה במקום ה- 29. כעת, לאחר חשיפת השירים המתמודדים בקדם האירוויזיון עלתה הזמרת הצעירה למקום ה- 20. נקווה שלאחר בחירת השיר הישראלי לאירוויזיון דירוגה ישתפר.

נדגיש כי בשלב זה לא ניתן לשפוט את ישראל עד שלא ייבחר השיר הישראלי לאירוויזיון, אך ניתן להבין כי המהרים מביעים שביעות רצון מהשירים אשר מתחרים בקדם האירוויזיון הישראלי.





מתוך: eurovisionworld.com

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'הכוכב הבא לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.

 

[addtoany]