נשיא חברת התקליטים BMG, שעומד מאחורי בחירת השיר הבריטי לאירוויזיון 2020, מודה כי המטרה העיקרית בשלב זה היא לעבור מצידה הימני לצידה השמאלי של טבלת התוצאות. עוד נחשף כי השיר נבחר כבר לפני כחודש.

[addtoany]

 

חברת התקליטים הבריטית, BMG UK, חשפה כי שירו של ג'יימס ניומן (James Newman) אשר נקרא "My Last Breath" נבחר כבר בסוף חודש ינואר. גרסה סופית של השיר הוצגה לנשיא החברה ולמוציאים לאור כבר ב- 20 בינואר. לאחר מכן החברה המליצה לרשת הטלוויזיה הבריטית, BBC, לבחר בשיר לאירוויזיון 2020.




השנה, לראשונה מאז 2016, הוחלט ב- BBC שלא יערך קדם אירוויזיון אלא רשת הטלוויזיה תשתף פעולה עם חברת התקליטים BMG בבחירת השיר והנציג הבריטי לאירוויזיון 2020 כאשר על חברת התקליטים תוטל מלאכת קידום השיר. הליך בחירת השיר כלל סדנאות כתיבה של יוצרים רבים אשר נערכו בבריטניה ובארצות הברית. השיר הנבחר נכתב מתוך הסדנאות.

"אנחנו ניגשים השנה לאירווזיון בביטחון אך בענווה. אין שום דבר בטוח במוסיקת פופ. הדבר החשוב ביותר הוא לבצע שיר שכל המדינה יכולה להיות גאה בו ולנסות להרים את עצמנו מתחתית טבלת התוצאות", אומר אליסטר נורבורי (Alistair Norbury), נשיא חברת BMG. "המטרה שלנו היא לעבור מצדה הימני של הטבלה לצידה השמאלי (מקום 1-13)".




לבריטניה היסטוריה ארוכה מאוד עם התחרות. ההשתתפות הראשונה הייתה כבר ב- 1957, והשנה זו תהיה ההשתתפות ה- 63 של בריטניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא כמובן המקום הראשון בו זכו 5 פעמים. הזכייה האחרונה הייתה בשנת 1997.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!