האזינו: אוקו סוביסטה (Uku Suviste) נבחר לייצג את אסטוניה באירוויזיון 2020. הזמר יבצע את השיר "What Love Is" בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2020.

[addtoany]

 

סוף סוף זה קורה: לאחר שניסה פעמיים בעבר לייצג את אסטוניה באירוויזיון ואף הגיע בשנה שעברה למקום השני – אוקו סוביסטה (Uku Suviste) נבחר לבצע את השיר "What Love Is" על בימת האירוויזיון ברוטרדם, לאחר שזכה בקדם האירוויזיון המקומי הידוע בשם Eesti Laul. הזמר זכה במקום הראשון אודות להצבעת הצופים. הזמר ייצג את אסטוניה בחצי הגמר השני אשר יתקיים ב- 14 במאי.




השיר נכתב על ידי הזמר יחד עם שרון וון (Sharon Vaughn) אשר התמודדה באירוויזיון ככותבת של השירים "Scream" (רוסיה 2019) ו- "Waterline" (אירלנד 2012). מדובר בשיר השלישי של שרון וון באירוויזיון 2020 מאחר והיוצרת כתבה גם את השיר "Superg!irl" היווני שיבוצע על ידי סטפניה (Stefania) ואת השיר "Prison" המולדובני שיבוצע על ידי נטליה גורדיינקו (Natalia Gordienko).




אוקו סוביסטה (Uku Suviste)

הזמר והיוצר אוקו סוביסטה, בן 37, השתתף לאורך הקריירה באינספור פסטיבלים מקומיים ובינלאומיים. סוביסטה הגיע למקום השלישי בפסטיבל "New Wave 2010" אשר מתקיים מידי שנה ברוסיה. ב- 2018 השתתף ב- The Voice of Russia שם הגיע עד לשלב חצי הגמר.

סוביסטה התמודד בחצי הגמר הראשון של ה- Eesti Laul לשנת 2017, אך לא הצליח לעלות לגמר עם השיר “Supernatural”. בשנה שעברה התמודד עם השיר "Pretty Little Liar" והצליח לזכות במקום השני בגמר האסטוני.

לאורך הקריירה של הזמר הוא שחרר לתחנות הרדיו באסטוניה שירים רבים.

תוצאות EESTI LAUL:

הגמר חולק לשני שלבים: בשלב הראשון בוצעו כל השירים ומתוכם נבחרו שלושת השירים הטובים ביותר על ידי צוות שופטים וקהל הצופים. בשלב השני נבחר השיר הזוכה על ידי קהל הצופים בלבד. תוצאות השלב השני:

  1. Uku Suviste – “What Love Is”
  2. Jaagup Tuisk – “Beautiful Lie”
  3. Anett x Fredi – “Write About Me”

יתר המתמודדים בתחרות:

  • Inger – “Only Dream”
  • Rasmus Rändvee – “Young”
  • Stefan – “By My Side”
  • Synne Valtri feat. Väliharf – “Majakad”
  • Uudo Sepp – “I’m Sorry. I Messed Up”
  • SHIRA – “Out in Space”
  • Traffic – “Üks kord veel”
  • Egert Milder – “Georgia (On My Mind)”
  • Laura – “Break Me”

 

זו תהיה ההשתתפות ה- 26 של אסטוניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנת 2001 בזכות השיר "Everybody" בביצוע של Tanel Padar, Dave Benton & 2XL.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!